לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אי אפשר להגיד לצ'יפס על האש: "נו"

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2012

עולמות קטנים, או - ניסוי חברתי.


גברת בחורה ריחפה בין המדפים, רגליה נוגעות-לא נוגעות ברצפת העץ. היא ביקרה בספריה כמה שרק התאפשר לה, אבל בשנה האחרונה לפני הלימודים זמנה הפנוי הצטמצם כמעט לאפס, ובהתאמה לכך, גם ביקוריה בספריה נעצרו כמעט כלא היו מעולם. היא הרגישה אכזבה מעצמה ויכלה להרגיש את מבטיהם של הספרים ננעצים בה בכעס כשעברה על פניהם. הנה ספריו של שלו שאותם גמעה בשקיקה לא מסתכלים לה בעיניים אלא בוהים בה כאילו היא חלק מהנוף הכללי, וספריה של גברת בחורה צקצקו במרץ בדפיהם כשחלפה על פניהם בבושת פנים. כשהייתה בת שבע נהגה להתרוצץ בין המדפים ולשמח את הוריה המשכילים ואת הספרים הבודדים על המדף. היא אמרה שכל ספר זה עולם קטן במלואו, עם תהפוכות ומהלומות ונצחונות קטנים ואהבות גדולות, ואולי בגלל זה הרגישה מחנק כשטיילה בין כותלי הספריה; הרגישה שהיא לא היחידה שרוצה לנשום.

 

כאמור חברים, זהו ניסוי חברתי קטן שאני עושה. בשבילו אני צריכה שתגבשו מה הדעה האמיתית שלכם על הסיפור ועד כמה לדעתכם הוא מאפיין אותי ואת הכתיבה שלי. דעה כנה בבקשה. 

ועכשיו.

לא אני כתבתי את הסיפור הזה, אלא מר בחור המוכשר, שהחליט לנסות להכנס לנעליי. כמו שאתם רואים, הוא דווקא הצליח.

נכתב על ידי , 3/2/2012 00:21  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נֶמָשִׁים ב-5/2/2012 11:54




28,130
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חינוך , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנֶמָשִׁים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נֶמָשִׁים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)