לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אי אפשר להגיד לצ'יפס על האש: "נו"

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2012

בין כרמים ושדות


אני נוסע בכביש הבין עירוני השקט שבין העיר שלה לעיר שלי. זה כביש פרברי ופשוט, שעובר בין שדות גזר למטעי אבוקדו רחבי ידיים, שמשום מה מאוד נפוצים באזור המסוים הזה. הדרך הזו לוקחת לה שעתיים בארבעה אוטובוסים ולי שעה וחמישה בנהיגה. אני משתדל להיות ממוקד בכביש, אך מבלי משים מתמקד במדבקה שעל אחורי הרכב שמלפני - 

"איך אני נוהג? דווח עכשיו 054-835466"

 

איך אני נוהג? אין אני נוהג? מעולם לא עברה בראשי המחשבה הזאת כשהיא מנוסחת ככה, בכזו בהירות. חשבתי איך אני אמור לנהוג, ולפי כך הייתי מתקן את עצמי. הייתי מהאנשים שלא קיים בהם אותו שוטר פנימי, ומחפשים את תג השם המשטרתי או החולצה הכחולה אצל האנשים סביבם. כך פעלתי בכל תחום בחיים שלי, הבנתי כשחשבתי על זה לעומק, בפיתול המוכר ליד מוכר התותים הותיק. במקום לשפוט את עצמי ביחס לעצמי האידאלי עבורי, העמדתי את עצמי למסדר השוואה דמיוני לצד המודלים שהחברה קבעה. אותם מודלים אליהם ניסיתי תמיד להכניס את עצמי, אפילו בכוח, כמו חתיכת פאזל פרחונית שמתעקשת להשתבץ דווקא באמצע השמיים. 

 

די, החלטתי כשעברתי את הרמזור הראשון מתוך שניים. מעכשיו אני אלבש את הסוודר שאמא סרגה לי. אני אקרא ספרים במקומות ציבוריים. אני אזכור לשלוח מילות אהבה. אני לא אתבייש בזה שאני כותב.

כן! התלהבתי. עכשיו החיים שלי מתחילים באמת! התרגשתי כל כך שהידיים שלי התחילו לרעוד. העמוד של הרמזור השני נראה לי פתאום קרוב. ואז קרוב יותר. ואז קרוב מידי. כנראה שצדקתי כשאמרתי ש

נכתב על ידי , 6/2/2012 21:24   בקטגוריות געגוע, זכרונות, חוסר  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שֶלֶג ב-13/2/2012 13:07




28,130
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חינוך , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנֶמָשִׁים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נֶמָשִׁים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)