לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אי אפשר להגיד לצ'יפס על האש: "נו"

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2012

אל תחפש רחוק, תשאר קרוב, ככה זה לאהוב את עצמך


אני אוהבת להתעורר בבוקר השני ברציפות באוהל קטן אחרי ליל רוח סוערת. אני אוהבת לזחול החוצה ממנו, להכין לי תה על גזיה ופינג'אן, ולשתות אותו כאילו היה הדבר הטעים ביותר עלי אדמות. אני אוהבת את ים המלח, שכחול יותר מהעיניים שלי, מתכהה ומתבהר חליפות, טומן בתוכו הרבה יותר משאפשר יהיה לדמיין. אוהבת את העננים הרכים של לפנות בוקר והשמיים הנצבעים בצבעי רומנטיקה בזריחה במצדה, את הפליאה הישראלית של לראות את השמש זורחת דווקא מכיוון המים במזרח. את מסלולי הנחלים המפתיעים בדרום, ועוצרי הנשימה בצפון. את הריאות הירוקות הקטנות במרכז. את היער "שלי", על כל הפינות שבו. את המעיינות הסודיים בצפון שמוכרים רק ליודעי דבר. את עצם הרעיון של קיבוצים. אני אוהבת את זה שאני מסוגלת לשכב על הגב ולהביט בעננים מתערבלים להם בנחת. אני אוהבת לצלם את דגל ישראל שמתנוסס לפני נוף חובק עיניים. את החופים בשעות שאף אחד לא נמצא בהם. או שכולם נמצאים בהם. אני אוהבת סופרים ישראלים שכותבים על אהבה, ומלחמה, ויוני דואר. אני אוהבת את השפה העברית על ביטויה המיוחדים ופעליה בעלי המשמעות. אני אוהבת לראות את החותמת של יפו על התפוז שלי. את התיירים שבאים לחודשיים ועוזבים בהרגשה שטרם מיצו את מה שיש לארץ הזו להציע. את הבטחון בו ישראלים יכולים לשאול זרים גמורים שאלות לא בהכרח לגיטימיות, ועדיין לקבל תשובה. אני אוהבת לראות חיילים מחייכים. מגיע להם. וגם ילדים שרואים עליהם שטוב להם פה. אני אוהבת להסביר להם על עצי השיטה עמוקי השורשים, ועצי הקטלב אדומי הגזע, לגולל מיתוסים על אהבת האלון והאלה. אני אוהבת שגם כאן יש לפעמים עצים שעומדים בשלכת. את האווירה המיוחדת שאופפת את ירושלים, שאליה אי אפשר להתכחש. את דו הקיום שאנחנו חיים בו גם בינינו לבין עצמנו. אני אוהבת משוררים ישראלים, ויש מהם כל כך הרבה טובים. אני אוהבת לשמוע לפעמים שירים שמזמרים על "שם הרי גולן, הושט ידך וגע בם", ואני אוהבת את זה שיש אנשים שעדיין מצליחים להתחבר לכל האהבה שנוטפת מאותן מילים. אני אוהבת את מתי כספי, שלמה ארצי ושלום חנוך. אני אוהבת במידה מסוימת גם את זה שהפכנו למדינה שהצבא הוא כזה חלק ליבתי שלה. אני אוהבת להיות ישראלית בחו"ל, ואוהבת לחזור הביתה לעברית של הפרסומות בשדה התעופה. ככה אני ועוד הרבה ישראלים, יוני דואר, Homing peigon, הומינג, תמיד חוזרים הביתה.

 

אם יש בי אהבה היא תיאמר בשקט, אם יש בי שורשים הם מתארכים לאט...

 

נמשים

פטריוטית היום.

נכתב על ידי , 30/3/2012 15:44   בקטגוריות טיולים, ישראל  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של היער האסור- דניאל ב-23/5/2012 15:17




28,130
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חינוך , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנֶמָשִׁים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נֶמָשִׁים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)