לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אי אפשר להגיד לצ'יפס על האש: "נו"

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

בית, דפוס.


"אולי זה יקרה בטיול למכתש

אולי במסע האופניים

אולי בקטיף הכותנה במעוז

אולי בשפיים בעצרת

אולי בקורס ציור

אולי בשבת שירה

ואולי לעולם לא יקרה

אם עד עכשיו זה לא קרה."

/ יורם טהרלב.

 

אולי שיפגע בי כבר הברק הזה וזהו, הרי זה היה מיועד להצליח היה בזה כל מה שצריך כדי להצליח אבל לא היה בי. ושיפסיקו כבר אחד אחרי השני לומר לי כמה שאני יפה וכמה שאני נהדרת וכמה שאני טובה וכמה שמגיע לי מישהו כי עובדה שהוא לא מגיע ואם אני כל כך יפה אז למה לא מגיע ואם אני כל כך נהדרת למה כל פעם מחדש זה לא מספיק ואם אני כל כך טובה אז למה אני כל כך עצובה. מישהו מסוגל להרגיש אליי משהו בכלל? אני כבר לא יודעת אם הם מגיעים מראש עם מדבקות של תאריך תפוגה או שהן מודבקות עליי,

או שזו כמו ראקציה כימית. בהתחלה מרשימה אבל אז נוצרים המשקעים ובסוף אלו שתי תמיסות שונות לגמרי ממה שהיו בהתחלה.

 

נמשים

באמת מסכימה ובאמת מבינה אבל כל כך, כל כך מתוסכלת באופן כללי. 

"התחלה", עאלק. מצאתי לי ממש מילה מצוינת לחתום איתה.

נכתב על ידי , 8/9/2012 02:02  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נֶמָשִׁים ב-19/9/2012 00:18




28,130
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חינוך , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנֶמָשִׁים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נֶמָשִׁים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)