לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אי אפשר להגיד לצ'יפס על האש: "נו"

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2014

שלושה שבועות שהתארכו עד למאוד


אני רגילה לספור את הימים אחורה עד שתחזור, רגילה להרגיש מעין הקלה קטנה עם כל יום שעובר, כי אני יודעת שהיום שעבר קירב אותי בעוד עשרים וארבע שעות אל סוף השבוע, ואליך. אתמול כשהלכתי לישון הרגשתי שוב את ההקלה הקטנה הזו, הנה, עבר עוד יום, אתה מתקרב אליי עוד קצת. ופתאום ההקלה הזאת התפוצצה לי בפרצוף. היום שעבר לא מקרב אותך אליי. זה שעבר יום רק אומר שאתה עברת עוד יום בתוך התופת, שמי יודע מתי היא תסתיים. לא שמעתי את קולך מאז יום חמישי. עם כל יום שעובר המועקה עולה וחוסר האונים מתגבר. אני מרגישה כל כך קרובה אליך עכשיו, אבל זה מרגיש כאילו אתה הולך ומתרחק ממני. אני מנסה ליצור איתך קשר בכל דרך שעולה על דעתי - חברי צוות שלך שנמצאים בחוץ, ד"שים בעיתון, מכתבי עידוד בקופסאות עוגיות ששלחתי עם העמותה למען פלס"ר גולני. רק שתקבל מילה חמה מהבית, רק שתרגיש קצת קרבה בתוך כל הרחוק הזה.

 

נמשים

"בקרוב אתה תדבר אליי שוב, וגופי יחוש את חומך, ואת נשימותיך.."

 

עריכה:

הוא ראה את הד"ש בעיתון! וקיבלת את החבילה ששלחתי אליו לשטח! ונהנה מהעוגיות שהצליחו באורח בפלא להגיע דווקא אליו! 

הם היו שבעה ימים בפנים, שלושה בחוץ, עוד יומיים בפנים - ולפני שעתיים יצאו שוב החוצה. מחכה לשמוע ממנו כל כך, ומקווה שיגמר מהר כל הסיפור הנוראי הזה.

נכתב על ידי , 22/7/2014 15:49   בקטגוריות כואב, ישראל  
הקטע משוייך לנושא החם: פעולה קרקעית בעזה
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאיה ב-22/12/2017 02:13




28,130
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חינוך , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנֶמָשִׁים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נֶמָשִׁים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)