לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אי אפשר להגיד לצ'יפס על האש: "נו"

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2020    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מזל שיש אותך


אתה יודע, היתה לי מין פנטזיה מוזרה היום בבוקר. רציתי שתהיה לידי, ורק תסתכל עליי - ממש תבחן אותי לפרטי פרטים. איך השיער שלי מבולגן על הבוקר, באיזו תנוחה הגוף שלי שרוע כשאני ישנה, איזה הבעות פנים אני עושה בלי לשים לב. רציתי שתבחן אותי כמו שבוחנים משהו שמופלא בעיניך. רציתי את זה כי אני מרגישה שאתה חושב שאני מופלאה. אני לא כל כך יודעת איך להגיב להודעות הנפלאות שלך, ולרוב אני מגיבה מילים שמהצד שלך אולי נשמעות מתחמקות מלהשיב געגוע. אבל בעצם אני רוצה לשלוח לך את כל כולי עם עשרים סימני קריאה, ולמעוך אותך, ולהתכרבל בתוכך, ולתפוס לך את הראש ולהביט לך ישר לעיניים היפות האלה שלך. אתה נהדר, נמר, ואתה שלי. מזל שיש אותך.

 

נמשים

(חזרנו ובגדול)

נכתב על ידי , 6/7/2014 22:32   בקטגוריות געגוע, אופטימיות, תודה  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נֶמָשִׁים ב-9/7/2014 12:12
 



הנה אני מתחילה


לפעמים אני ממש משתוקקת להיות אתה לאיזה יום-יומיים. לדעת איך זה מרגיש להיות אתה, מה עובר לך בראש היפה והמסתורי הזה שלך. איך אתה חושב. לראות עד כמה דומה ושונה אתה ממי שאני מכירה, להשלים את החסרים בדמות שלך שאני אוהבת על כל תכולתה. אני לא אבהל ולא אברח, זה בטוח. אתה מדהים אותי מעצם היותך, וכל מכלול התכונות שלך והמחשבות שלך הם בעיניי משהו קצת נשגב לפעמים. שונה. מה כוח העל שלך, אני שואלת. שלי הוא אין ספור תאים במוח המוקדשים לזכור כל מה שאי פעם נאמר וקרה בינינו. ומה שלך? אתה חושב כמה שניות ואומר שאתה לא באמת יודע. גם אני לא יודעת להגדיר אותך, כי חוץ ממילים שברכות יום הולדת כבר שחקו, אני לא מצליחה למצוא שום מילה קיימת שתקלע לתאר את התחושה של ללכת לידך, כאילו אתה מותיר אחריך שובל לא ברור. רק אופפת אותי מין הרגשה כזאת שאתה "כל כך". אני לא יודעת מה בא אחרי ה"כל כך" הזה, אבל זה לבטח משהו טוב. מאד. הנה, רואה, אפילו התחלתי לכתוב "מאד" כמו שאתה כותב. משהו בי נורא רוצה להשפך לתוכך, לממש באמת את הכמיהה להיות גוף אחד גם בנפש. אבל אולי בינתיים זה יותר מידי לדרוש. העיקר שאתה שלי. אז אפשר חיבוק? 
נכתב על ידי , 5/5/2013 10:41   בקטגוריות אופטימיות, געגוע, כנות  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרמוז מלך הקופים ב-26/5/2013 09:27
 



ערגה


כשאני חושבת על המילה "ערגה" אני חושבת עליך ישן לידי, והריסים הארוכים שלך שקטים והשפתיים שלך צמודות ורכות, ואני מתבוננת בך ישן ומחייכת לעצמי. אני חושבת עליך עם שמפו בשיער הצבאי הקצוץ, מחייך חיוך נוטף מים ואושר. וחושבת - כמה שאתה יפה בעיניי, וחושבת - כמה שהדמות שלך גברית כל כך וילדית כל כך בו בזמן. וחושבת - ערגה.

 

- - - - - -

 

יש הרבה רגעים שקורים בחיים, שתוך כדי ההתרחשות שלהם אני מרגישה שכן, את הרגע הזה אני אזכור. זכרון לפרטי פרטים, כאילו מצלמה סובבת אותי מסביב ומסריטה את כל החלקיקים הקטנים שמרכיבים את אותה הנקודה בזמן. וככה גם אזכור את הרגע ההוא - אנחנו יוצאים מאולם הקולנוע מחובקים. עוברים את המסדרון שמוביל את כל הצופים בדרך פלא מפותלת החוצה, כמו מאפשר להם זמן לעכל את המעבר חזרה אל המציאות. ולפתע הכל נעצר, אנחנו בפינה בין הפנים לחוץ, בין החום לקור, בין הריחוק של כל הזמן האחרון לבין הקרבה של אחרי. הכל נעצר, ובאותה הפינה נעמדנו והתחבקנו. זה לא נשמע כמו משהו מיוחד, אני יודעת. אתה שלי כבר כמה חודשים וכל כך טוב לי להיות שלך ככה, אבל עד שלא ישבנו ודיברנו ככה, שעה וחצי על כסאות כחולים בפיצריה ועל הכל, ועד שלא הסתכלת עליי בסרט וניגבת לי את הדמעות, לא יכלתי להרגיש קרובה אליך כמו שהייתי פעם. נכון, אין לנו זמן לדבר ארבע שעות כמו פעם, אבל הנה, באותה הנקודה ההיא, בפינה של היציאה מאולם הקולנוע, כשחיבקת אותי, רועדת בשמלה קיצית באמצע החורף - הרגשתי שוב את הכל. את הכמיהה הזאת לדעת כל סיפור קטן מהילדות וההתבגרות והבגרות שלך, לדעת כל מה שעבר ועובר עליך, ללמוד אותך עד כל הפרטים הקטנים. לשבת ולדבר איתך שעות על שעות, לחקור את הפינות הנסתרות שלך ולגלות לך את שלי. זה למה, באותה נקודה, כשהשפתיים שלך נצמדו ברכות לשלי, ידעתי שאת הרגע הזה, מכולם, אני אזכור. נשיקה אחת מבין אין ספור נשיקות - ודווקא היא הנקודה שלה חיכיתי, כשהצביטה הזו שתפסה לי את הסרעפת עד עכשיו, של געגוע לכל מה שהיינו, געגוע לכל מה שאתה, השתחררה אצלי. ובנשימת ההקלה הזאת חיבקתי אותך וצחקתי, ואת כל מה שכתבתי עכשיו סיפרתי לך כשהנחתי את הראש שלי על הכתף שלך במעלה המדרגות הנעות, ובדרכים העקלקלות במונית השירות, ומול המוכרות בגלידריה הנהדרת. זה לא רק שטוב לי כי אני רואה את המבטים של הנערות הצעירות שמקנאות כשאני מנשקת אותך בהפגנתיות לפעמים, להראות שהנה, פעם אני הייתי המתוסכלת מהצד ועכשיו יש לי את מה שתמיד חלמתי עליו - כי זה לא ה"מה". זה ה"מי", זה אתה, ובתכלס לא באמת אכפת לי מה הילדות ברחוב או הקוראים של הבלוג שלך או אחותי הקטנה חושבים. זה אתה, וכל פוסט שאני כותבת עלינו עדיין מרגיש כאילו אני לא לגמרי מצליחה להעביר כמה שטוב לי איתך, כמה שטוב לי אותך, כמה שאתה משהו כל כך יוצא דופן בעיניי. שאין כלום שדומה לך, ושזה מדהים אותי שאין כלום שדומה לך, כמה שאתה אתה. והמילים שלך מחזיקות את הלב שלי ואותן אני לא יכולה לשכוח, כמו שמעולם לא הצלחתי לשכוח אותך. והמבט שלך אליי, והמבט שלי אליך, כאילו העיניים שולחות כל כך הרבה חום דרכן... ואני יודעת שכל זה הוא רק ההתחלה. וזה עושה לי כל כך טוב.

 

נמשים. 

נכתב על ידי , 7/1/2013 14:04   בקטגוריות חיוכים, אופטימיות  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נֶמָשִׁים ב-12/1/2013 22:18
 




דפים:  
28,130
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חינוך , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנֶמָשִׁים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נֶמָשִׁים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)