לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אי אפשר להגיד לצ'יפס על האש: "נו"

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2011

בערב השנה החדשה


כי הרי הרבה ללמוד, הכי הרבה. זה שלאהבה אין חוקים. זה מזל. נטו מזל. 

הרבה ימצאו את האישה שתתאים להם. הרבה ימצאו שאת הבחור שישלים אותן בדיוק. אפילו המון.

אבל הרעיון של מזל, הוא שהוא לא עקבי ולא נשמע לסטטיסטיקות. 

הרעיון של מזל, אומר שגם אם אני מקסימה ואינטיליגנטית, וגם אם אני מתמסרת ויודעת לאהוב באמת,

וגם אם יש לי חיוך מתוק, ורגליים ארוכות וחלקות, ולחי רכה כל כך, ועיניים צלולות "כמו מי הים", ואצבעות מלטפות,

היום, בחצות, אני כבר אהיה ישנה. מחובקת עם שמיכת הפוך האדומה שלי. 

 

- - -

כשההורים שלך צועקים עליך ללכת לעזאזל אתה מבין שאתה מקרה אבוד. שאין לך מקום כאן. שדי. די. 

 

נמשים

עריכה - תשכחו שאמרתי את זה. אני חייבת להפסיק להיות כזאת. 

נכתב על ידי , 31/12/2011 19:01   בקטגוריות געגוע, דמעות, חוסר, כנות, פסימיות  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נֶמָשִׁים ב-2/1/2012 08:00
 



על ערסל בגינה שני-שליש ירוקה


היא היתה כמו פיל קלאסי, זוכרת כל פרט וכל שטות. אם היא היתה קוראת ספר ומוצאת בו מילה נדירה ולא רגילה (כמו ״פוכר״ או ״להטעים״), היא היתה מתרשמת בפרצוף שכיף לצחוק עליו. אם מצאה את אותה המילה בהמשך הספר, היא היתה מחייכת בחצי פה וזהו, כמו אומרת לסופר, עליתי עליך.
גם במציאות היא היתה ככה. מסכן מי שיסיים להיות בעלה.

נכתב על ידי , 29/12/2011 21:58   בקטגוריות אופטימיות, זכרונות, חיוכים  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נֶמָשִׁים ב-31/12/2011 17:12
 



אני אהיה הכי כנה שאפשר


אדון-ידיד-לשעבר-וחבר-ליום-אחד-לשעבר. לא טרחת לשמור איתי על קשר שבעה חודשים.

אם היית מחליט לחזור אליי לפני חמישה חודשים הייתי קופצת עליך בחיבוקים. עכשיו אתה רוצה אותי בחזרה, ולי יש משום מה חשק עז לגרום לך להתאהב בי ואז לשבור לך את הלב.

 

נמשים

זה כל כך לא אופייני לי שאני מרגישה שאני לא מכירה את עצמי פתאום. מה לעזא....

 

עריכה - אחרי שלושה ימים של מחשבות בנושא, הגעתי למסקנה שזה לא בגלל שאני רוצה לנקום בו. זה כדי להוכיח לעצמי שאני מסוגלת לעשות דבר כזה (מה שכמובן, אני לא. אין לי לב לפגוע ככה במישהו). אלא שפשוט לא אכפת לי ממנו, בדרגות שלא ידעתי שיכולות להיות קיימות אצלי

נכתב על ידי , 26/12/2011 18:33  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נֶמָשִׁים ב-29/12/2011 20:25
 



לדף הבא
דפים:  

28,130
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חינוך , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנֶמָשִׁים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נֶמָשִׁים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)