לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים עם אנה .. (:

אני רוצה חיים חדשים. אני רוצה את אנה. נמאס לי מהתגובות של כולם, אף חד לא עוזר לי אני יעשה את זה בעצמי.

Avatarכינוי: 

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2011

ההתחלה (:


שאאאלום !
הנה אני מתחילה את הבלוג החדש שלי, את החיים החדשים שלי.
החיים בדרך לגוף המושלם! החיים בדרך להיכרות עם אנה, החברה שתמיד שם בשבילך (:
אני לא כזאת שמנה. אני יודעת. אבל.. אני גם לא רזה כמו כולן, זה משגע אותי.
זה היה ככה תמיד, מאז כיתה א'.. מכיתה א' הרגשתי שמנה מאחרות.
נמאס לי לא לקנות ג'ינסים ולהגיד "אחרי שאני ירזה", נמאס לא לרצות למדוד כלום בחננויות..
נגמר, והחיים החדשים שלי מתחילים.
תאחלו לי בהצלחה, אני בהחלט יצטרך את זה (:
היום ה29/04/2011, 21:00 וחיים שלי התחילו.
לא יותר מ300 קלוריות ביום, בייבי D: בתקווה שאפילו פחות.. וכמובןןןן שלפחות 2 ליטר ביום,
והחלום שלי יתגשם (:
הגובה שלי מטר 60, המשקל 55.5, אני בת 15..
אני יעלה מדי פעם תמונות מצב כדי להיות גאה בעצמי אחרי אחרי חודש !
הקיץ מתקרב, והרגליים שלי לא יכולות להראות את עצמן במצב כזה .. 
אף אחד לא מבין אותי. אומרים שאני מפגרת, אומרים לי הרבה, מנסים לפתה אותי,
מנסים להשמין אותי, מנסים להרוס אותי.. אבל אני לא ייתן להם ! אני לא יגיד להם כלום.
אבל אני לא יכולה להחזיק את זה בפנים, אז אני יתפרק כאן.. 
מחר יום שבת, והארוחות שיהיו מחר זה כמו היום, אז זה לא יהיה מפתה..
ספגטי ברוטב עגבניות ועוגיות =.=
אולי אני אתפתה לתותים !
וואו, או אולי לפרוסת לחם עם חמאת בוטנים וריבה ! אוף
אני יצליח. אני יודעת.
אחרי זה אני נוסעת לפנימייה, זה קל להגיד לא לאוכל, פשוט לדבר בארוחות עם החברים D:
טוב אז בהצלחה לי, מקווה להכיר את אנה מקרוב,
ומקווה לרדת ללפחות 50 תוך שבועיים ! (13.05)
אני יישקול את עצמי פעם בשבועיים, כי פעם ביום כל כךך מוריד מוטיבציה.. נראה מה יהיה בהמשך! D$
ביי ביי, 33> =]



נכתב על ידי , 29/4/2011 21:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: המתמודדים , בלוגי בנות , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnna's FAN :D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Anna's FAN :D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)