לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"Should I give up or Should I keep chasing pavements"



Avatarכינוי:  LilMonster

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2011

סוף לחיי האזרחיים...


אין לי יותר מידי מה לכתוב פה, אז אני אכתוב את המעט שיש לי.

 

זהו, היום הם נגמרים, חיי כאזרח...

 

מחר בבוקר אני צריך לקום מוקדם מידי, להעיר את ההורים שלי ולצאת לכיוון הבקו"ם..באמת שאין לי כוח..

 

בא לי עוד חופש, עוד כמה ימים של כלום ושקט, כמו שאני אוהב.

 

ונעבור למשו יותר מהנה...

עכשיו נגמר טקס חלוקת תעודות הבגרות בתיכון שלנו.

היה נחמד, נפגשתי עם הרבה חברים שהרבה זמן לא ראיתי וגם עם כאלה שהם לא ממש חברים שלי, אבל בסופו של דבר היה נחמד וקיבלתי את תעודת הבגרות שלי ( הייתי בטוח שהיסטוריה הרס לי, אבל אני זכאי)..

 

 

וזהו, ממחר אני אראה את החברים אפילו פחות ממה שראיתי אותם עכשיו... נקווה שחוץ משיעמום טוטאלי, ייצא מהצבא משו טוב...

 

טוב, עפתי לישון-מחר יום עמוס...

 

 

והנה שיר שאמרו לי שנכתב עלי... הם צודקים :) והוא גם מתאר לגמרי את ההרגשה שלי לגבי מחר...

 


 

 

 

נכתב על ידי LilMonster , 11/6/2011 21:42  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLilMonster אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LilMonster ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)