לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Morality is temporary, wisdom is permanent

Avatarכינוי:  Hunted Hunter

מין: נקבה

MSN:  אנא השאירו את שלכם ^^



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2016

נמשים.


סנואו, אה?

די, חבר של ראשון כזה מקסים.

אני חושבת שהגיע הזמן שנמצא לו כינוי לא? לכל השאר מצאתי.

חמודונת,ראשון,תלתלי, הספרדי,קטנה, תמיר...לכולם יש כינוי שמייחד אותם, שבשבילי חוץ מהשם האמיתי שלהם, זה....זה מה שמתאר אותם בצורה מושלמת.

כשאני חושבת על חבר של ראשון אני לא מצליחה לחשוב על שום דבר. המוח שלי ריק מכינויים.

הדבר היחיד שאני יכולה לחשוב עליו זה נפח. אבל זה דפוק, מה נפח?מה זאת המאה ה-14?! ולמה נפח? יש לו מראה כזה...מראה כזה לגמרי.

מכירים את האנשים האלה שיש להם פרצוף כועס טבעי?כאלה שלא נראים מרוצים אף פעם או כאלה שמשהו מציק להם....כאלה קשוחים....ככה הוא, כזה פרצוף יש לו.כועס.תוסיפו לזה את העובדה שהוא הפסיק להתגלח כי "זיפים זה סקסי, תשאלי את בר גרילס" ומאריך שיער מאז השחרור, הוא נראה כמו רבי היפי שנהנה מהאבקות דובים בזמנו החופשי. או נפח במילים אחרות. הוא כולו בנוי כמו מתאבק כזה, מכירים את האלה עם המבנה הגוף הגדול הדחוס לתוך עצמו?ככה הוא נראה.מזל שהוא גבוה יותר מ175 כי אחרת הוא היה נראה גוץ לגמרי.

הדבר היחיד ששובר את המראה הפראי והלא מובן הזה שלו אלה הנמשים.

אתם יודעים, תמיד די סלדתי מגברים עם נמשים,לא יודעת למה, כנראה כי בראש שלי נמשים אלה ממלכה השמורה לנשים בלבד. כאלה שזופות ועם מעט איפור...או ג'ינג'יות...או קטנה. אבל אצלו, אצלו הנמשים עושים חסד עם הפנים שלו, הם נראים ככה רכים יותר, נגישים יותר.כיף גם להסתכל לאן ואיך הם מפוזרים כשהוא ישן. גם יש לו ריסים עבות ושחורות כאלה שכיף לגעת בהם כשהוא ישן...ואז הוא זז ומנסה להזיז את הדבר שמפריע לו לישון.(אתם חושבים שאני צופה בו יותר מידי זמן כשהוא ישן?:O).הוא כמו כלב.חחחחחחחחחחחחחחח וואי, הוא לגמרי כלב!

הוא כמו כלב חמוד.

כמו בולדוג אפשר להגיד לא? אני חושבת שהוא בהחלט בולדוג.

זה מעליב שאני משווה אותו לכלב? כן...כן בהחלט...אני חייבת להפסיק.

אבל כל אוהבים הבולדוגים יודעים שמאחורי הגוף השרירי הדחוס והפרצוף המאיים מסתתר כלב עצלן עם לב ענק, לא כך?

נ.ב:

מה אתם אומרים על לטוס לוגאס ולהתחתן?

יאיי\ניי?

צ'יזי מידי? זול מידי? מי רוצה להתחתן במקום בו האורחים היו עסוקים בהימורים ולא בכלה?

נ.ב.ב:

אתם יודעים כמה זמן לא ישבתי על בירה בספה עפופה עשן?זה היה תענוג.

אני צריכה להשתכר עם ______(הכנסו כינוי מתאים לפי דעתכם כאן) לעיתים יותר קרובות.היה תענוג.

 

ועכשיו לאכול לשתות מהיין
אחר כך לרקוד ונעלה אלי הבית
ועכשיו לצעוק ואחר כך ליפול
ליפול בשקט ליפול בזרועותיך

 

נכתב על ידי Hunted Hunter , 15/12/2016 01:20  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ל ב-18/12/2016 00:27



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHunted Hunter אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Hunted Hunter ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)