לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Morality is temporary, wisdom is permanent

Avatarכינוי:  Hunted Hunter

מין: נקבה

MSN:  אנא השאירו את שלכם ^^



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2016

שמתי את פעימותיי לבריסל


אחרי תקופה לא קלה, לא ברורה, לא וודאית בין צ'כיה לישראל...

אני העלתי קטעים ישנים שאהבתי וגרמו לי לחייך קצת וגם להיות עצובה בו זמנית.

אתם יודעים, לאחר שאנחנו נזכרים באותם אנשים שהיו חלק מהחיים שלנו והם אינם עוד זה יוצר מין מציאות מקבילה שבה אתם רואים את החוויות המשמעותיות קורות ממש לנגד עינכם.

 

זה קצת מדהים.

לצערי, לא מצאתי את הטיוטה שאני חיפשתי עוד בפעם הקודמת שעדכנתי. פוסט שרשמתי על אדם עם ניוון שרירים שנכנס אליי לעבודה.

אם אתם מעוניינים בעדכונים על הגברים בחיי-

 

הראשון- אני והוא עדיין בקשר טוב, כמו תמיד. הוא ואני במערכת יחסים עם שני אנשים מדהימים.

הספרדי- תאמינו או לא, יותר נכון תאמינו כי הספרדי הוא בחור מקסים, הוא התחתן לפני כחצי שנה עם בחורה חמודה בשם מישל ועבר איתה לאנגליה חזרה. 

במקביל שהוא יצא איתה יצר איתי קשר אם אני רוצה לשבת איתו לקפה ולשבת לו על הזין לפני שהוא חותם עיסקה. לא תודה חמודי.

אני לא יודעת אם האובססיביות הזאת לקריאות מהעבר זה רק איתי או שהוא עם כל בחורה שהוא יצא איתה בישראל אחריי....הממ...בחור נחמד אכן.

סנואו- ילד יפה שלי, נפש עדינה וקסומה אחת, איך אני מתגעגעת לריסים שלו. לא ראיתי אותו כבר כמה וכמה וכמה חודשים טובים, גם ראשון הפסיק להיות בקשר איתו ואין לי כלל עדכונים על אודותיו. בהחלט מעניין מה הולך...בפעם האחרונה שראיתי אותו הוא פיתח אובססיה חדשה שמדגישה עוד יותר את הדבר שמרחיק ממנו אנשים הכי הרבה- הוא ממש אבל ממש הלך לחדר כושר וניפח את עצמו יותר, מה שגרם לאנשים להרתע ממנו יותר.

נשוי- לא יודעת, לא בקשר איתו.

יונתן- מזל טוב, נולדה להם ילדה שלישית, עם שם שאני בחרתי. הייתי בקשרק איתו עד השנה שעברה, בעיקר לשמוע מה שלום האחיות שלו כיוון שהם לא בקו הבריאות. לאחר שהשתלת הריאה עברה בהצלחה אצלן, הקשר נותק.

 

כרגע אני עדין במערכת יחסים עוד אותו בחור מהפוסט האחרון העדכני שלי, נסיך אמיתי, שמוצא את זה קשה יותר ויותר שאני רק רוצה לברוח מהארץ.

 

כן, הנפש שלי בוערת, בוערת למגע ולחוויה אחרת. הלימודים טרם יצאו לפועל. אמא שלי עברה בעיות בריאותיות. 

העובדה הזו שמה לי עצור גדול והשקעתי בה יותר מבי, המצב לאחר מכן לא איפשר מעבר שלי לחו"ל.

נכון לכרגע אני אמורה לעבור לבלגיה בתחילת שנה הבאה, יחסית.

אני עובדת על הצרפתית שלי ואת ההולנדית אני מקווה ללמוד יותר מאוחר באוניברסיטה.

המעבר מלחיץ אותי, אני לא אשקר. זאת לא צ'כיה- בועה סגורה, עם הומוגניות מסויימת, אווירה שמתאימה לי כמו כפפה, שפה שבה אני יכולה להבין מבלי לדעת את שפת המקום בפועל בגלל הדמיון שלה לרוסית, אטאיסטיות כמעט מוחלטת והומור שחור משחור.

אפשר לבקש משהו טוב יותר מזה?

לדעתי לא.

ושם יש בירה מצויינת שזה עוד יותר עוזר למחייה.

גם בבלגיה הבירות אדירות, לדעתי עולות לחלוטין על הצ'כיות, שלמרות שהן מנסות להיות מגוונות, הגיוון, כמו באוכלוסיה, לא באמת קורה.

כן, נכון יש שם ויאטנמים וטורקים...אבל זה כמעט פחות או יותר מה שקורה.

בבלגיה הכל שונה, בפרט בבריסל היכן שאני אמורה לעבור. 

 

בריסל הזאת לא רק הבירה של בלגיה, אלא של האיחוד האירופאי עצמו.

מדוע ולמה בריסל זכתה לכבוד הזה? נו, זה כיוון שהבלגים הם יצורים בירוקרטים.

מאוד.

מישהו קרא את המדריך לטרמפיסט לגלקסיה?

אני מתארת את היצורים הבירוקרטים האלה, שמחליטים יד ביד עם מרקל מה יהיה כוולגונים.

צריך אופי מסויים להיות תחת בירוקרטיה כזאת. ועוד בירוקרטיה, עם הגעתי יתונפק לי תעודת זהות בלגית, שכל איש מעל הגיל 12 חייב לשאת בכל עת וזמן...אחרת ישלח ללפחות 12 שעות כלא (?!).

 

הכל נסגר שם עד השעה 7 בערב. אין הרבה זמן לחיי חברה הא?

קצת מוזר בהתחשב שהגישה שלהם לסמים וזונות זהה לזו של השכנה שלהם, הולנד.

אני מניחה שבחירת הבחורות שלהם זהה לשכנה האחרת שלהם, צרפת וןהם אוהבים אותן על הצד הטבעי יותר, כי ממה שראיתי...אם בצ'כיה הייתי מאוכזבת בגלל מבחר הגברים וחתיכים באמת דל, למי שיש זים בין הרגלים והוא בעל מראה ישראלי ממוצע (גוף בנוי טוב, בלי אימונים, פנים נחמדות וזיפים) יכול להיות שם מלך העולם, בראד פיט. אבל הנשים בצ'כיה, אוי אוי, הנשים. כוסיות. לא גבוהות כמו בהולנד או שוודיה, אבל יותר בכיוון הרוסיות. מטופחות, מתוקתקות וממש, אבל ממש, מעל הרמה של הגברים.

בבלגיה זה פחות המצב.

הנשים שם טבעיות יותר, נמוכות יותר, שמנמנות יותר...אבל מי יכול  להאשים אותן עם הבירה, הצ'יפס, השוקולד והוופל הבלגי?!?!?!

בדיוק.

זה מה שאני חשבתי.

לעומת זאת הגברים זה בהחלט שיפור בהשוואה לגברים הצ'כים במראה. 

שילוב של צרפת והולנד יחד.

גבוהים כמו ההולנדים (ייישששש) ובעלי עור כהה כמו הצרפתים (יייאאאייי).

אבל הרבה פעמים השילוב בין שני העולמות של הגזע הארי ועכברושי הביוב של פריז יותרים מראה לא אחיד של תויי פנים קטנים ותווי לסת ענקיים. להוסיף לזה שהם גבוהים בצורה יוצאת דופן (כל מי שהיה בהולנד וביקר מחוץ למרכז אמסטרדם יודע על מה אני מדברת).

אז הרמה בין הגברים לנשים מתאזנת.

מה שלא מתאזן לי זאת הגישה שלי!

בצ'כיה הרבה יותר קל להכיר אנשים.

א. לשבת עם מישהו זר לבירה זאת לא בושה, וגם אם אתה פותח בבדיחה כבר הנקודות לזכותך.

ב. לאנשים ובעיקר לגברים הצ'כים יש הומור גס, שחור ומכוער, ביוק הקאפ אוף טי שלי. היו לי יותר חברים גברים מנשים שם.

כי יותר קל להתחבר עם מכוערים וגם כי, הם כיפיים. הרבה יותר מהבנות.

ג. הם מעריכים שמנסים לדבר כצ'כית איתם למרות שקשה לך.

אני לא יודעת ולא חושבת שבבלגיה יעריכו את כל הדברים האלה ושהדבר הזה יהיה קיים.

במרכז אירופה כמו במרכז אירוה, ובפרט במקום כזה בירןקרטי...אני אצטרך לשנות הרגלי הכירות מהר.

מה אתם חושבים?

האם מישהו בכלל ביקר בבלגיה?

מה שמעתם על בלגיה?

אתם יודעים משהו על בלגיה חוץ מהבירה, הוופל, השוקולד והילד המשתין?

בדיוק. גם אני לא.

 

נכתב על ידי Hunted Hunter , 15/12/2016 00:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Hunted Hunter ב-15/12/2016 15:01
 



תאומים זהים


עם כך,נתחיל בזה שתאומים...טוב זה פשוט מגניב,אתה אף פעם לא לבד ואתה והתאום שלך (במידה והם זהים) אתם כמעט בבועה מושלמת של אחד של השני.החסרון הוא שרוב הפעמים יש תאום שולט ויש את זה שכנוע אליו,כמו בעצם בכל מערכת יחסים בעולם הזה.אז התאום השולט מכתיב את מה הם ילבשו,הוא יהיה זה שישחק ראשון בצעצועים והוא זה שיגרום את רוב הבלאגן.ואילו התאום השני נופל בין הכיסאות (טיפטיפה) אבל מפתח אם הכל סבבה אופי נדיב,כי לא הייתה לא ברירה אלא לחלוק כל החיים.


יש לי בבניין שני זוגות תאומים-שני פרחחים קטנים בתחילת העשרה וזוג של חתיכים בסביבות ה23-25 (מיותר לציין במי יעסוק הפוסט נכון?בקטנים אוויאסלי!טוב לא באמת)...ANY HOW...שני זוגות התאומים תואמים את מה שנרשם למעלה,אחד הוא השולט (מהיותר מאנייק משומה ופחות נחמד-הרבה פחות^^) והשני הוא הכנוע (הנחמד יותר).למרות שבתאומים הקטנים זה מצב של פרחח ופרחח יותר.(אני מרגישה פולניה...אני חוזרת על המילה פרחח שאולי עוד אני אתחיל לקלל באיידיש...דיין נשומה זאל אריינגיין אין א קאץ , און א הונט זאל איר א ביס טא...אוף כבר קרה).הבעיה שלי מתרכזת בתאומים הגדולים.לקסיקון-תאום א'-שולט מאניוק,תאום ב'-חמוד ונחמד.


אני והתאום ב' כבר מפלרטטים אלוהים יודע כמה זמן..הממ...בערך שנה.אבל מהמצב הזה נוצרות כמה בעיות שעוד לא מצאתי פתרון:


1.אני עיוורת.ז"א עיוורת מרחוק,אני רואה אתכם ככתם אחד מטושטש...הדבר הזה נורא מקשה להיות בכוננות של להראות טוב,כשלא רואים את התאום מתקרב בכלל.כתוצאה מכך אין לי הזדמנות לסדר את השיער ולהראות נורמלי ולהספיק להגיד משהו יותר מתוחכם מ"סבבה מה איתך?^^".


2.הם תאומים זהים.זהים.אין להם שוני אחד,הם תמיד עם אותה תספורת,אותם משקפיים,אותם נעליים וכמעט אותו טעם בבגדים.אז אני עם העיוורון שלי ועם זה,לא מצליחה להבדיל בינהם.


3.מה שמוביל לסעיף שלישי-יוצא שתאום ב' הוא תמיד היוזם.מר הגורל ותמיד כשאני רואה אותו אני נראת טוב,עם איפור,לא מוטרדת משום כלום,נקייה...אומרת לו "היי מה קורה?" בחיוך חמוד ומבט בעיניים של "קח אותי תאום יקר!"...אמאמא...זה לא הוא,זה אחיו.תאום א' הוא לא תאום ב' והוא לא מחבב אותי משומה ואף פעם לא עונה לי לשלום (זונה או לא זונה?) או שזה האא..הי..ברפרוף.והמצב עם תאום ב' תמיד הפוך.אני תמיד ביום שלא היה לי כוח לשים איפור,שיצאתי עם בגדי בית אל חברה,שאני רק אחרי מקלחת ולא סרקתי את השיער כי אני יוצאת לשנייה וחוזרת וכך הלאה.אני בגלל שנכוותי יום או חצי יום לפני,חושבת שזה תאום א',לא מביטה בו ולא אומרת לו שלום.אז אני מרגישה נגיעה ו"היי..מה קורה?לא אומרים שלום?".פאק.וזה תאום ב'...ואני עם המדי ב' הכי מעפנים שיכולים להיות לי....אז אני לא בהיכון "הא...היי^^ מה קורה?סורי לא ראיתי אותך" והוא אומר סבבה והולך לפני שיש לנו הזדמנו ממשית לדבר :(.


4.אני לא יודעת את השם שלו.:O אני שכנה שלו כבר....בערך ארבע-חמש שנים...ואני עדיין לא יודעת את השם שלו.שופה על הבוזלת ואני חרא שכנה,אני יודעת.תמיד הייתה לי פנטזיה כזאת...


"היי מה קורה?" הוא אומר.אני הפעם הזאת מאופרת ולא שק טינופת "סבבה מה איתך^^?" "סבבה אחלה..טוב נתראה" מבט ממושך חיוך והוא הולך לעבר המדרגות."היי!חכה שנייה" "כן?" "תקשיב...כמה זמן אנחנו שכנים?" "לא יודע..די הרבה כזה" "כן,ויש לי בעיה" הוא מחייך ומשלב ידיים ומסתכל עליי "אני לא יודעת מה השם שלך" ואני מחייכת וגם הוא "אבל אני יודע את שלך-ציידת" ":O סליחה,אבל עכשיו אני חייבת לדעת,איזה מין שכנות זאת מצידי" ואני נוגעת לו בזרוע "חחח אוקיי קוראים לי יותם (לא יודעת למה יותם,שם ראשון שעלה לראשי למרות שמתאים לו דותן...או רועי..)" "נעים להכיר יותם D:" "היי,תקשיבי מה את עושה עכשיו?" "המ...מגלה את השם שלך ליד המעלית?" "חחח לא תוכניות להערב" "המ...לא יודעת משתעממת בבית" "אז..." הוא מתקרב ואומר "מה דעתך להשתעמם איתי קצת?את יודעת איפה אני גר נכון?אז תרדי אליי ונעשה משהו" אני מחייכת ואומרת "לא יודעת לא יודעת...נראה איך הערב יתפתח,תודה על ההזמנה :)...אז נתראה,אולי היום...ביי יותם" אני מתקרבת אליו ומתרחקת למעלית.הוא נשאר לחייך ועולה במדרגות.


אוף.למה זה לא יכול לקרות במציאות?:(

AND TWINS!!!


נכתב על ידי Hunted Hunter , 15/12/2016 01:28  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הארנב הלבן ב-28/3/2017 12:01
 



יוליוס קיסר.


אמרו שאימו התקשתה ללדת את הגבר העצום שהוא הולך להיות.

שגופה לא יכל לשאת את המחשבה שהוא יעשה את כל הדברים הגדולים שהוא עומד לעשות ולכן רצתה להשאיר אותו לעצמה.

אומרים, שהניתוח הקיסרי קרוי על שמו כי חתכו לאימו את הרחם כדי שיוכל להיוולד.

אומרים שהוא שכב עם המלך.

אומרים שהמלך זיין לו את הצורה...ל"בן" הקטן המאומץ שלו,לאורח הכבוד.

היו לו ארבע נשים.

אומרים שהוא שכב עם הנשים של כל האריסטוקרטים ברומא הגדולה.

"בעלן של כל הנשים ואשת כל הגברים".

שרק מתוך מבט אחד בו, הוא היה מכניס אותן למיטה...ללילה פרוע ואז הולך לארמון לתחינה קטנה מהמלך.

אומרים שגבוה ונאה מראה היה.

מפוסל כמו אל רומאי וכל הבחורות נופלו כשהיה עובר ברחובות.

אבל המראה של קיסר היה רחוק מאוד ממה שהפך אותו למצליח כ"כ.

ממשפחה עשירה, אך לא עשירה מספיק הוא בא.

התמנה גם כחייל, גם כעורך דין, גם כקונסול...גם כקיסר. שליט יחיד.לא מלך, קיסר. קיסר על שמו.תפקיד חדש לגמרי.

סוד ההצלחה של קיסר לא היה המראה או המין שהיה נותן (כי להיות הפאסיבי ביחסים ברומא נחשב לתפקיד נשי ולא ראוי למישהו מהמעמד של קיסר).

זה היה המוח שלו.התמרונים.השקרים.

"מילים לרוח". כל דבר קטן שהאדם האחר היה רוצה לשמוע, הוא היה לוחש לו באוזן, מין קסם.

זה הקסם של קיסר. קסם החדות והשקרים.

מילות דבש שקטות ונגיעות שושנים...זה למה הוא הצליח.

הוא לא חייב להיות יפה.

אף אחד לא חייב להיות יפה כדי להצליח בחיי המין או בכדי לכבר מאנשים כל מה שהוא רוצה, צריך אבל קסם אמיתי.

מעין משהו שגורם לאנשים לקפוא.אולי קול?אולי עיניים?אולי החיבוק?

קליאופטרה הייתה רחוקה מלהיות יפה ותראו כמה רחוק היא הגיעה.

הכל טמון במה שמפיק הפה. כמה שקרים טובים אתה יכול לספר. או תספר את האמת, זאת בחירה שלך.

איך שאתה תציג. תדפוק הופעה. משהו שימשוך מבטים לכל עבר. תבלוט. תהיה לטווס.

אבל תפתה...תעשה את זה ככה שאנשים יתגרו רק מהדיבור.

זה היה כוחו של קיסר. הוא היה שובה ברעיונות ובלשון שלו.

חדה כתער ומתוקה מצוף.

 

(אגב...מוזמנים לחפש אותו בגוגל...ולהגיד האם לדעתכם הוא כזה חתיך שהיה מכניס אותך למיטה ב"HOW YOU DOIN" אחד)

נכתב על ידי Hunted Hunter , 15/12/2016 01:26  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Hunted Hunter ב-15/12/2016 14:58
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHunted Hunter אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Hunted Hunter ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)