לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זהו




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2011

רק אם


אם יכולתי להחזיר את הזמן אחורה, הייתי מוחקת את הדברים הרעים שקרו

אם היה לי רצון להשקיע בעצמי, לא הייתי נכשלת,

הייתי לומדת לנגן בגיטרה עד הסוף,

הייתי מרזה,

אם הייתי יכולה להשיג חברים בצורה נורמאלית, לא הייתי משיגה אותם בדרכים מיניות

אם הייתי מעריכה את מה שיש לי, הייתי רואה שיש לי משפחה מדהימה,

הייתי רואה שיש לי דברים שילדים אחרים לא יכולים להרשות לעצמם,

הייתי רואה שאיכשהו החיים טובים ולא הייתי מסתכלת רק על הדברים הרעים,

אבל מה שהכי הורג אותי זה שאינלי אומץ

ואם היה לי אומץ, הייתי מתאבדת מזמן, כי אני שונאת את עצמי, ואני לא יכולה להשלים עם הדברים הטובים שכן יש.



נכתב על ידי , 28/12/2011 19:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSad&Lonley אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sad&Lonley ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)