לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דברים שרציתי לומר


הלוואי והייתי עמוק

Avatarכינוי: 

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2013

כואב לי הצוואר


יש לי כל כך הרבה מה להגיד

וזה הדבר היחיד שהצלחתי להעלות על הכתב

אני צריכה ללכת להחביא את הבקבוק

למרות שהוא לא שלי בכלל

כי אני באמת חברה דיי טובה לפעמים

ועכשיו אני רק רוצה ללכת לישון

 

קראתי אתמול קצת נתן יהונתן

שם דיי מצחיק אגב

*קנאק בצוואר

השירים שלו מרהיבים

אבל חלקם לא ברורים לי כלל

הכתיבה ישנה לי מידי

אני צריכה ללמוד קצת שירה

ספרות אמיתית

 

טוב לילה טוב

מי יתן והגב שלכם לא יכאב לעולם

נכתב על ידי , 29/11/2013 03:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קצת מיינסטרים לכבוד מלך הקול


כי אם אני צריכה לבחור את השיר שלו שבאמת ליווה אותי מאז ומתמיד

לילה טוב אריק, לא היית מת בחייך, ולא תהיה גם במותך

 

 

 

נ.ב לעידוד הרוח

סכנה למפרצת היא דבר גנטי, מפרצת יכולה להתרחש בכל גיל, אני לדוגמא מכירה ילד שקיבל מפרצת בגיל 11 ומת.

תודה לך מפרצת, שחיכית 74 שנה שהשפיעו למדינה שלמה על החיים.

נכתב על ידי , 28/11/2013 12:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוף


אוף אני שונאת את זה אני שונאת מוות אני כל כך שונאת

לא פייר לא פייר לא פייר לא פייר לא פייר לא פייר

כואב לי הראש ועכשיו כל הגוף שלי פשוט רועד ואני לא רואה מעבר לדמעות

עולם מפחיד ומעצבן ואי אפשר לנשום עם כל הגופות האלה מסביב

ודיי זה פשוט רע ואין לי מה לכתוב פשוט כואב לי

כואב לי ורע

ואני לא מצליחה לחשוב על כלום

 

נכתב על ידי , 26/11/2013 23:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

4,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , המשועממים , שטויות וכיף
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfan of fun אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fan of fun ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)