לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Perfection.Thinness.


כן,עוד אחת בדיאטה שרוצה להגשים את החלום(:

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2011

יהיה טוב..


 

אכלתי בערך 300 קלוריות היום..
שרפתי 95 קלוריות טיול עם הכלבה,יותר מאוחר עוד סיבוב של 10 דקות כי יהיה מאוחרS:
מחר אירוע וזה ריקודים וזה(:
פאק צריך לאכוללל!כי אני יושבת בשולחן עם המשפחה ואם אני לא אוכל זה יראה חשוד..
אז אני לא אוכל אולי סלט קטן עד לאירוע,קניתי שמלה יפה מZARA והיא לא צמודה אז זה עוד יותר טוב..
היום לקחתי מקופלת מהארון,פתחתי אחרי היסוסים רבים,אחר כך החזקתי אותה ביד איזה 5 דקות והיססתי אם לנגוס או לא..
נגסתי :\
ואחרי שתי שניות ירקתי אתזה לפח וגם את שאר הממתק..I:
יפה לי,כי אני מהמכורות לשוקולדים..אז עכשיו חישוב אחרי הוצאה קלוריות זה 240 קלוריות כי שתיתי קולה(לא זירו) :D
מחר 250 קלוריות..יום שבת אמור להיות צום,אני אנסה..אם לא אז אני יעביר את הצום ליום ראשון שיבוא..כי אני הולכת לאנשהו.
וזהו בערך..חשבתי עלזה שמבפנים אני עוד אחת מאלה עם ההפרעות אכילה..אבל מבחוץ סתם רואים אותי בתור ילדה רגילה כמו כל המתבגרות בגיל הטיפש-עשרה..(ככה אמא קוראת לזה,לכו תבינוXD)..
נ.ב-כל פעם שאני משועממת אני הולכת למקרר,אז עכשיו החלטתי לעשות מרתון "האי" וכשאני משועממת תמיד נחמד לצפות בעוד פרק..

נכתב על ידי , 29/6/2011 19:58  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שבירה.


נשברתי,נכון.אבל לא נכנעתי לגמרי..חלמתי חלום.שם הייתה כבר שנה חדשה וכל זה.
והייתי רזה ומאושרת(: ולמדתי הרבה כמו שצריך,וכל זה כי הייתי בגוף רזה ומאושרת! וקמתי עם מלא מוטיבציה בצהריים היום.
ולא אכלתי הרבה מאז..
אז חוזרים בכלל הכוחח!!
מחר 350 ואני יעמוד בזה כמו גדולה!
בלי שוקולדים,בלי ממתקים,בלי חטיפים,בלי גלידות ובקיצור בלי מתוקים!(:



נכתב על ידי , 29/6/2011 02:36  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , המתמודדים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוגיפלצתO: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוגיפלצתO: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)