לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

it's always about me?


חחח לא תיארתי לעצמי שדבר פשוט כל-כך כמו בלוג יכול לסבך אותך בכל-כך הרבה צרות ובאותו זמן להרגיש פחות לחוץ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2011    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2011

טכני ב"ש Here I Come


קיצר יומיים אחרי שכתבתי ת' פוסט הקודם הגעתי מהעבודה הביתה ואני כרגיל אומר לאמא שלי: "בטח לא התקשרו מהטכני"... אז היא עונה: "דווקא כן, ולא התקבלת"... היא אמרה. "באחד מהשאלונים האישיים הייתה שאלה אם יש לך תיק פלילי במשטרה וסימנת שיש לך. אז הם אמרו שזה לא מתאים". 'תם יודעים שמנסים להתקבל למשו אז אומרים: "אההה מקסימום אני לא יעבור, לא נורא ביג דיל, לפחות ניסיתי, לא?". אז זה מה שאמרתי בהתחלה ושאמא שלי אמרה לי את זה מיד התחלתי כזה להתגונן: "מה? זה לא נכוןן! לא סימנתי!" ואז ניכנסי לשוק והלכתי לחדר שלי כי הייתי בדאון (למרות מה שחשבתי לעצמי קודם). האמנתי לאמא שלי כי זכרתי שהייתה שאלה כזאת ולא אמרתי לה כלום על מה שהיה... אחרי כמה דקות היא באה אלי לחדר ושואלת אותי אם יש לי תוכניות ליום שלישי (זה היה יום חמישי ה- 21.7) כילו אם לא קבעתי משו עם אבא שלי אז אמרתי לה שלא. אז היא עונה: "יופי כי אנחנו נוסעים לשם לחתום על חוזה". ואז קפצתי עליה מרוב אושררררר D: זה היה מדהים!!! ואז היא ממשיכה לומר: "רק שתדע שלא שיקרתי לך, באמת כתבת בשאלון שיש לך תיק פלילי, אבל בגלל שהצלחת כ"כ טוב במבחנים הם החליטו לבדוק את זה וגילו שאין שום דבר". (עכשיו גיליתי איך אמא שלי גילתה מה הייתה השאלה) היא המשיכה: מנהל בית הספר בעצמו התקשר אלינו בישביל לומר שהצלחת ובגדווווווולללל! D;

~

עכשיו משו יותר עדכני

~

אתמול יצאנו אני, סאפיר וסופקה לקניון של רחובות שכ"כ השתנה (לטובה אפשר לומר). בהתחלה היינו שם רק אני וסופי (פשוט עד שסאפיר באהההה XD)אני כותב את זה ככה כי אני יודע שהיא קוראת את זה XDXDXDXD זה כיפ לעצבן אותה! אני וסופקה הלכנו לסופר פארם ורצינו לעבוד על סאפיר שיש לסופי חבר, אבל זה לא כל כך הסתדר :S הסתובבנו בקניון ונכנסו ל"ללין" וקניתי לאמא שלי מתנת יומולדת (יש לה היום) ועל הדרך ראיתי משו יפה שמתאים לסבתא, אז קניתי לה גם משו לפיצוי על היומולדת שלה (לפני 5 ימיםXD). ואז סאפיר באה והלכנו לקנות לרונה החברה המדהימה שלנו מתנה אתמול יומולדת וניראלי נביא לה אותה מחר או משו כזה ;) אכלנו פרוזן יוגורט ואז סתם ביזבזנו זמן XD בתכלס, היה כיפ D:

~

מחר אני סופסוף מתחיל לעבוד בחודש אוגוסט ומקווה לחסוך מספיק כסף בישביל שאני יוכל לטוס לארצות הברית בעוד 4 שנים P: טיול שחרור מההורים XD (גיל 18) יהיה כיפ

~

עוד 5 ימים יומולדת ולא עושה כלום ;( אם למישו יש רעיון מה אפשר לעשות פליזזז תנו רעיון!!!

~

קיצקץ, אני עף להתארגן לקראת מחר

אה ו... יש משו שאני חייב להמליץ עליו! סידרת "חי בלה לה לנד" זה ב "יס" אבל יש באינטרנט את כל הפרקים של זה מי שרוצה, אני ישלח לו קישור מאיפה אני רואה את זה (זה ממש טוב מישם)

~

שיהיה שבוע טוב לכולם

~

ronchi4u2go 

נכתב על ידי ronchi4u2go , 7/8/2011 21:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  ronchi4u2go

בן: 26




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לronchi4u2go אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ronchi4u2go ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)