לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Wonder Fucked Up Land


i live my life like a candle in the wind

Avatarכינוי:  BiDramaQueen

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2011

רוצה אותך..


בספטמבר את תעברי דירה ותצאי מת"א.

 

ואת תהיי הרבה יותר רחוקה..

 

ואם עכשיו אנחנו בקושי מצליחות להיפגש, אז אח"כ בכלל..

 

 

בעולם הדמיוני שלי, אני שמה לעצמי מטרה עד ספטמבר - לגרום לך לרצות .

 

נשיקה

 

ליטוף

 

מזמוז

 

וואטאבר (לא מעזה לחשוב על יותר מזה כי אפילו לי קשה להאמין שתלכי רחוק יותר..)

 

בר, אלכוהול, תפיסת ראש קלה ביותר.. ללטף לך את השיער הבלונדיני הארוך והמדהים שלך.. לגרום לך בשבריר שניה להתהפנט מהרגע הזה. שתשני כיוון (אפילו רק תוסיפי כיוון... אל תשני אותו.. יפה לך בחורים טיפשים ומלאי טסטוסטרון)

 

הזמן לימד אותי שאני באמת יכולה לגרום כמעט לכל בחור שווה להתאהב בי או להימשך אליי. אם אני מצליחה לגרום לסטרייטית כמוך להסתכל עליי, אני כנראה אלוהית.

נכתב על ידי BiDramaQueen , 25/7/2011 18:48  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חלום סוטה


ההפגנה בחוץ

 

שני מטר מתחת לאף שלי.

 

כוכב נולד, הגמר

 

בסלון לידי.

 

 

ואני בחדר הקטן עם האור הקטן והג'אז ברקע. אין רגעים מתוקים יותר מהבריחות האלו - אל תוך הפנטזיות האישיות, אל תוך העולם השני, החיים השניים המושלמים שניתן להרגיש כמעט כאילו הם מעבר לקיר, ואני יכולה ללחוץ על כפתור ולהגיע לשם.

 

היה לי אתמול בלילה חלום שהתעוררתי ממנו חרמנית. רציתי לחזור אליו כל כך חזק, שניסיתי גם בלילה שלאחר מכן להירדם עם המחשבות על החלום ההוא....

 

הגעתי לעבודה חדשה במשרד, בבית עם שתי קומות, והיה שם כל מה שרציתי- בית חלומות מדהים כזה משונה, כמו איזה סרט של טים ברטון. ושם היה מעסיק מבוגר ונחמד, שהכיר לי את העוזר האישי שלו שאליו הייתי צריכה להיצמד. והוא היה מעט חנוני, צעיר אבל קצת יותר מבוגר ממני, ואני נמשכתי אליו ברמה שאני לא יכולה להסביר.. משהו בעיניים שלו עשה לי את זה, רציתי אותו כל כך והוא כאילו קלט את זה ממני איך שהכרנו לראשונה..

ניסיתי למשוך אותו אליי , והוא ניסה להרגיע אותי עם החיוך המטריף שלו.. לשחק אותה קריר.. עד שבסוף הוא נכנע לי והתחלנו לעשות משהו שאני לא יודעת מהו.. כי החלום נגמר לי!!! התעוררתי עם תחושת האופוריה כאילו ממש הייתי שם באמת.

 

למה אי אפשר לשלוט בזה כמו במטריקס... מה הייתי עושה לו...

 

 

נכתב על ידי BiDramaQueen , 23/7/2011 21:48  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני שונאת אותך.


את מעצבנת!!! את קרה, את לא מבינה כלום מהחיים.. את גדולה ממני רק בכמה חודשים, ובזמן-אישה זה אמור להיות הפרש של שנים. אבל את תינוקת!! את לא מבינה מה זה להיות חברה, נראה לי שאת רק סביב התחת של עצמך. טוב למה אפשר לצפות מבחורה בת 23.

 

באנגלית זה נשמע יותר טוב, אז U JUST DON'T FUCKIN GET IT

 

צאי קצת מהבועה האמריקאית הזאת שלך. די.

 

די לשאול אותי מה קורה איתי ולומר לי שהתגעגעת אליי ושאת רוצה לדעת מה קורה איתי ולעזור לי, כשאת גם ככה מתנתקת כל שניה ולא מדברת איתי אחרי זה שבוע , למה הצביעות? למה אכפת לך ממני רק כשאת רואה שמשהו קרה לי? למה לא סתם ככה?

 

בא לי לסחוף אותך, לחטוף אותך ולגרום לך להבין מה זה לתת לבנאדם אחר. יש לך בנזוג והוא חת'כת אידיוט מטומטם שמאוהב בעצמו ורואים את זה. אבל רק את לא רואה את זה. או שאת רואה את זה בתת מודע ובגלל שאת אמריקאית מהסוג השיטחי אז את נמשכת לזה. לנרקיסיסטיות הישראלית הדוחה הזאת.

 

רוצה לאנוס אותך, פשוט להתנפל עליך כמו חיה ולענג אותך ככה שהבועה שלך תתפוצץ לך בפנים ויכאב לך מהפיצוץ.. שתתמכרי לתחושה שאני יכולה לתת לך.. ללמד אותך מה זה להנות ולהרגיש אישה

 

שונאת אותך מעצבנת אחת

נכתב על ידי BiDramaQueen , 23/7/2011 14:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBiDramaQueen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BiDramaQueen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)