לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אושר הוא אמיתי רק שהוא משותף.

Avatarכינוי:  Your Superman

מין: זכר

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

הכל זו את.


ראיתי ים, ראיתי אור.
והעולם לא מנסה לעצור.
הלב חשב, על דברים הרבה.
עכשיו הוא נח, ומתרפה.
לא עוד ארוץ, לא אבקש.
לא חושב על זה, אני פורש.
אם היית איתי, הייתי מאמין.
לכל מה שלא יהיה, עכשיו אני מבין.
אוהב אותך. אוהב אותך.
זו עובדה אני אוהב אותך.
אם היית איתי, הייתי מאמין.
לכל מה שלא יהיה, עכשיו מבין.
כה אוהב אותך, כה רוצה אותך.

 

Coldplay - Charlie Brown

:)

נכתב על ידי Your Superman , 23/4/2012 03:30  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של M1chaly ב-22/3/2013 09:12
 





5,701
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYour Superman אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Your Superman ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)