לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Hometown Glory



כינוי:  ma'ayan

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2012


הייתי רחוקה מאוד מהבית שלך אתמול

ואז התקשרת וסיפרת כמה כואב לך,

כמה שאתה לא מרגיש טוב

ישבתי לא מאמינה, שומעת מהצד השני של הטלפון

"בואי לפה, בואי עכשיו

אני לבד ואני צריך אותך"

אז עזבתי הכל ונסעתי אלייך

לא מסוגלת לשאת את המחשבה שרע לך ואתה לבד

שאין מי שידאג לך..

וכשהגעתי לא ענית פתאום

רק שלחת הודעה

"פעם אחרת"

 

התחלתי לנסוע את הדרך הארוכה בחזרה

כועסת עלייך אבל בעיקר עליי

שנפלתי לשם שוב,

שלא הצלחתי לעמוד נגדך ורצתי ישר..

עלו בי מיליון דרכים איך להכאיב לך בחזרה

ליצור בך את אותו החור שנוצר בי

שתכעס עליי גם וככה לפחות אדע שאתה מרגיש משהו

וצרחתי

איך אני חוזרת לזה, איך זה קרה לי עוד פעם

למה זה אף פעם לא משתנה?

 



חייב להיות פתרון, אני מתמוטטת..

 

נכתב על ידי ma'ayan , 16/4/2012 15:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



everything I could never tell you


הסבל שבלראות אותך מידי כמה ימים בעבודה,

הדקירה האינסופית שבלהתגעגע אלייך

או אלינו

או רק אליי מפעם,

הקושי שבלהחזיק את הדמעות שממשיכות להצטבר,

המחנק ההולך וסוגר שבלשמוע כל דבר שקשור בך, 

והכי גרוע,

חוסר השליטה על המילים הרעות והעקיצות שנפלטות לי בכל פעם שנוצרת אינטראקציה..

 

כל אלה ועוד המון אחרים שנהפכו ללימבו המחשבות והרגשות שלי

הביאו אותי היום להחלטה שדי

לא עוד סמסים, לא עוד ריבים,

לא עוד להלחם, לא עוד לקוות,

אני מרימה ידיים ואני מנתקת אותי ממך לגמרי

מבלי להסתכל אחורה, מבלי להתחרט

וההחלטה כל כך סופית ומוחלטת שאפילו אני מאמינה לעצמי שזה באמת אפשרי

אבל כשאני יושבת איתה בפאב הריק 

ואחרי שלושה ימים שלא היה לה מושג מה איתי 

אני מכריזה בגאווה על ההחלטה שלי,

כשאני יושבת איתה שם 

אני שומעת בתוכי רשרושים.

סדקים קטנים שמתערבים ברגשות, במחשבות, בהחלטה

וכבר בדרך הביתה מתחילות הדמעות ששמרתי זמן רב

איך יכולתי להאמין שאני באמת יכולה?

רק לשמוע אותי מנתקת אותך ממני, נשמע מופרך באוזניי

שלא לדבר על לשכוח או להרפות..

 

וכשאני יושבת עכשיו וכותבת לך מילים שכנראה שלעולם לא תקרא

אני מוכרחה שתדע

שאני מתגעגעת רק מלחשוב על להתנתק ממך אפילו שאנחנו כבר במצב של נתק 

שהכעס הוא לא עלייך, הוא על הזיכרונות שאתה מעלה

שאני מוצפת פחד תהומי מלשכוח אותנו 

שאני

אוהבת

אותך

.

 



נכתב על ידי ma'ayan , 11/4/2012 03:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לma'ayan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ma'ayan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)