לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Hometown Glory



כינוי:  ma'ayan

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012


הוא התקשר אליי שיכור

ואספתי כל טיפה של אומץ שאי פעם הייתה בי

כדי להצליח להגיד לו "כן"

פשוט כן, בספונטניות הזאת שהוא ממשיך לדרוש ממני.

הוא התקשר אליי שיכור

ומילמל מילים וביקש שאבוא מהר לעזור לו

והבטחתי לו שאני אבוא, שיחכה רק עוד קצת

וההבטחה הזאת הייתה יותר ממה שהרבה זמן נתתי.

הוא התקשר אליי שיכור

וגרם לי לצפות ופתאום הוא לא ענה יותר

ולא רציתי להאמין למרות שהרגשתי

אז נסעתי אליו

ועמדתי מול הכניסה החשוכה

נושמת נשימות ארוכות,

בוהה באזעקה מרחיקה אותי שוב ושוב

ולא היו דמעות רק הרבה מילים

שלא הצלחתי להגיד לו היום בבוקר כשהוא התנצל

"הכל בסדר" אמרתי, כי אסור לי לכעוס

אבל הוא לא מבין כמה אומץ זה דרש ממני להסכים

כמה אוויר אספתי כדי להבטיח

כמה כוח כדי להשאר

כמה אמון כדי לבוא אליו לדלת

ואופטימיות כדי לא לברוח 

לא אחרי שהוא אמר לי שהוא אוהב אותי

ונדמה היה שהוא באמת מתכוון

אחרי שנה שלא נתקלתי בשום רגש

באמת האמנתי

ואיך יכולתי לעמוד מולו היום כשאני שומרת כל מילה

והוא מזמן כבר שכח

איך יכולתי להסביר לו כמה זה כואב לתת כל כך הרבה

והוא שוב נעלם

רק שעכשיו אני לא מצליחה לסלוח בשניה

כי כבר ציפיתי ורציתי והרגשתי

והוא לא היה שם

וכל השאר לא באמת משנה..

 

נכתב על ידי ma'ayan , 10/6/2012 18:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אלוהי הדברים הקטנים


אתה חושב שמותר לך אחרי נתק כל כך ארוך

אחרי שהכרחת אותי להגיע למצב שבמקום לדבר איתך

אני שולחת לך הודעה של געגוע

והתשובה שמופיעה צפויה מתמיד

"אני לא במצב להסביר עכשיו.."

מתי אתה כן במצב להסביר?

מתי אתה כן משהו שהוא קשור בי בשנה האחרונה?

אז אתה באמת חושב שאחרי כל מה שעברתי בגללך

עוד מותר לך לנסות לעשות איתי שטויות בעבודה

לזרוק עליי מים כמו פעם

להציק לי

ולעצבן

ובסוף עוד להגיד לי

"את הרי מתה לחייך"

איך אתה מרשה לעצמך??

אני מתחמקת מהמבטים שלך ומהחדרים בהם אתה נמצא

מצמצמת למינימום מילים

ואתה בשלך

עומד מולי מחייך את החיוך הזה

הנגיעה החטופה הזאת

המשפט שרומז שלא שכחת כלום מאיתנו

והמבט שלך, שעוקב אחריי לא משנה לאן אני מסתכלת

ומושך אותי אליו שקועה

לא מסוגלת להתנגד

דברים קטנים כל כך שהם השרידים היחידים לחולשה שלי מולך

שממלאים אותי בנו שוב פעם

שגורמים לרצות להיות הכי בשבילך

ולחזור לשדה ההוא שיצאנו אליו פעם

להתרוצץ בו שוב כמו ילדים

ורק אנחנו שם וכמו תמיד, רק אנחנו ככה יכולים

לנשום את האוויר ההוא

ואז להתעורר פתאום ולראות שאני עוד עומדת מולך

ואתה עוד שואל את אותה שאלה

רק האוויר שנכנס, האוויר הוא אחר

הוא שנותן לי את הכוח להרים מבט

להסתכל בירוק המוכר הזה שלך ולהוציא קול מהפה

ובתוכי להגיד תודה

תודה על הדברים הקטנים שיש לנו

שמזכירים לנו אותנו וגורמים לנו לחייך גם מבלי שנרצה..

 



גשם. 5 בבוקר. השדה. הנדנדות בחוף של הקיבוץ. ריח של בית. אוכל של אבא. המיטה אחרי העבודה. הגורה שאימצנו. סיגריה בחוץ.

"סמוי מעין 
          כתוב בגוף
            שעת בין ערביים
                      ליטוף חטוף
                              שיטוט בשמש 
                                  ביום בהיר
                                           צחקוק של עונג
                                                     ציטוט של שיר
                                                             קרוב אלייך
                                                                     ימים שלמים 
                                                                          אלוהי הדברים הקטנים"

 

נכתב על ידי ma'ayan , 3/6/2012 12:14  
הקטע משוייך לנושא החם: מה עושה לכם טוב, מחייך אתכם, גורם אושר
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לma'ayan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ma'ayan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)