לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הזמנה אל תוך הבור




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2018    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2018

סתם מילים


צריכה לכתוב מילים

להוציא מעצמי

מרגישה שאני נעה בין שקט לשיגעון

כמו קרוסלה שלא מפסיקה להסתובב.

רוצה להוציא ואפילו לא יודעת מה

התודעה כל הזמן חוזרת לזכרונות הילדות

למורכבות.

 

ראיתי "בשבילה גיבורים עפים"

ראיתי מבוגר שחווה פלאשבקים מהטראומה שלו בעוד הילד שהיה שם לו יד על הכתף וקורא לו לחזור הביתה.

אני בבית

והוא לא בטוח. אני לא בטוחה. לא בתוך הראש שלי.

זה הציף בי פלאשבקים משל עצמי. פיסות כאב מהילדות.

חשבתי שאם אמצא את כל החלקים אוכל להרכיב את הפאזל.

אבל שנים של דמעות הרטיבו את החלקים וקרטון ומים לא הולכים ביחד.

 

הכהות הזאת היא לא ניתוק, לא הפעם

היא נמשכת ומתערערת מידי פעם

השפעה של הכדורים, אולי.

השד הקטן רוצה להפסיק אותם ולבדוק

אם השקט הוא אמיתי או רק כימיה

והמבוגר האחראי מנסה לשכנע שזה לא באמת משנה.

אני מפלרטטת עם המחשבות על הסוף,

מנסה להבין מול איזו התחלה אני עומדת.

 

מתעתע. מבלבל. מפחיד.

נכתב על ידי beautiful scar. , 12/6/2018 12:46  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-12/6/2018 12:14
 





Avatarכינוי:  beautiful scar.

מין: נקבה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
37,102
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , פילוסופיית חיים , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbeautiful scar. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על beautiful scar. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)