לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Your smile will lead u


Your energy always affects on your path

כינוי:  smile.forever

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2019    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

8/2019

טיפה מוזר


אין לי מושג מה קורה עם האקס שלי אבל נראה ששוב אני זו שעושה את הצעד הראשון אחרי הקשר בפעם המי יודע כמה

כל כך הרבה פרידות גרמו לי לקחת את זה בסופו של דבר ביותר פרופורציות

מוזר כי פעם היית הכל בשבילי והיום אתה כלום וההיסטוריה תישאר ותישאר בגדר העבר

היתי שמחה אם לבחורה הבאה שתצא איתה לא תהיה כזה דוש כמו שהיית איתי

ותחשוב פעמיים לפני שאתה חוזר למישהי כי זה לא היתה החלטה מוצלחת מצדך ובזבזת את הזמן לשנינו.

יש בי עדיין כעס על כל הצעדים האלה אבל אין לי מה לעשות עם זה אלא להשלים ולהמשיך הלאה כמו שכבר קורה

לפעמים טיפה מעניין מה קורה איתו אבל לא יותר מדי אני במקום אחר וטוב לי ממש

וייטנאם היתה די הלם תרבות בשבילי אבל חוויה של פעם בחיים באמת והנופים שלה פשוט מדהימים אותי 

אז עם כל ההלם תרבות לא יודעת אם היתי מוותרת על המדינה הזו בדיעבד 

זה השבוע הרביעי שלי בחול משמע ארבעה שבועות שאני צמחונית ומדברת עם אותו הבחור על בסיס יומי וקבוע

תוהה אם ייצא מזה משהו ואם כן זה לגמרי ייאמר לזכותו כי הוא מחכה לי בבית בזמן שאני בצד השני עושה חיים

כל כך לא רציתי לפתח קשר עם מישהו לפני שאני טסה כי אמרתי לעצמי מי יחכה לי חודשיים ועוד בתחילת קשר..מילא הינו מכירים כמה שנים אבל זה בחור לגמרי חדש

ולא פיתחתי שום דבר עם אף אחד וגם נהנתי מהשקט הזה והיה לי טוב 

אבל אז הוא הגיע ואחרי כלום פעמים שיצאנו ואחרי שיצא לנו לדבר קצת בזמן שאני לא בארץ הוא אמר לי שהוא החליט שהוא יחכה לי כדי לראות אם יכול להתפתח פה משהו רציני

ולא עלתה בי שום מחשבה שמישהו יסכים לעשות צעד כזה גם כי אנחנו לא באמת מכירים וגם כי מי עושה כזה?

אם היתי אחד מהחברים שלו היתי אומרת לו שהוא לא 100 ושיעזוב את ברעיון ההזוי הזה אבל טוב

מי אני שאתנגד לעובדה שמישהו יחכה לי בבית?קטונתי

אז אני ממש מחה ואני נמצאת במקום טוב בחיים שלי

אני הולכת ללמוד רק קורס אחד במהלך התואר שזה מעולה ולא יגזול לי הרבה זמן מהחיים וכמה ימים אחרי שאחזור לארץ יסתיים לי המלווה בוקר

Life are just getting better every day and I'm so happy and thankful for what I have

נכתב על ידי smile.forever , 21/8/2019 20:32  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבחור החדש


הבחור החדש מהטומורולנד

כיף לי כי כשחזרתי ראיתי אותו שלוש פעמים והוא האדם שראיתי הכי הרבה בזמן המוקצב שהיה לי

כיף לי כי יום יומיים לפני שטסתי הוא בא לבית של חברה שלי כדי להיפרד ממני לפני שאני נוסעת

אנחנו מדברים על בסיס יום יומי אולי לא על הדברים הכי חשובים אבל כן

הוא אמר שבתקופה הזו שאני בחול הוא מעדיף לחכות לי

היה לי כיף כשבטומורולנד ביום האחרון הוא אמר שהוא הרגיש כמה פעמים שיכול לקרות בינינו משהו מעבר

מרגישה שאני מתחילה לפתח אליו משהו

בעיקר אחרי הנשיקות שלנו ומצאתי את עצמי בחול חושבת עליו כל כך הרבה ואיך אני רוצה להיות איתו שוב 

וזה מוזר אבל מוזר טוב

הוא עבר לגור 20 דק הליכה ממני וזה יהיה הזמן לבחון את עצמי שוב בקשר קרוב

אני די שמחה ומרוצה 

תפתח אהבה הגיע מנקודה מאוד לא צפויה 

אני חושבת שיקרה בינינו משהו כשאחזור מחול וגם אם לא זה לגמרי בסדר

חודשיים וחצי לא בא ברגל ובכלל לא ציפיתי שמישהו יחכה לי אם הרגע הכרנו 

אז אני במקום טוב ודי מאושרת גם על הנופים המדהימים

כרגע אני בויטנאם ולפני היתי בסינגפור והיעד הבא שיש עוד זמן אליו הוא הונג קונג 

נכתב על ידי smile.forever , 8/8/2019 20:02  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsmile.forever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על smile.forever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)