לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Your smile will lead u


Your energy always affects on your path

כינוי:  smile.forever

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

2/2013

הדרך לאושר רצופה במכשולים


אז ככה ,
יש איזה אחד שמתחילת השנה מנסה להשיג את תשומת ליבי ולאחרונה היתה לו יציאה לא במקום אבל אני לא מהבנות שיודעות מה לעשות ברגעיםכאלה אז הוא פשוט כל פעם שראה אותי מאז אמר נייס (על התחת שלי -_-)
כמובן שאמרתי לו די והכל אבל כנראה לא ברמה המספקת ,בכ"מ יום אחרי הוא היה צריך לקחת את הפלאפון שלו מהמזכירות
היתי בדרך להופעה באשכול והוא שאל אם אני רוצה לבוא איתו לקחת א הפלאפון והיתי עם חברות שלי אבל די קפצתי על ההיזדמנות
הלכנו למזכירות ובאיזשהו שלב היא התחילה להחמיא לי ושאלה אם הוא חבר שלי אז הוא זרם על הקטע ואמר שכן
ומאותו הרגע פשוט זרמנו וצחקנו על זה שהוא חבר שלי עכשיו החברה הכי טובה שלי דאגה לי
חברות שלי התלחששו בינהן ואז אמרו טוב אז נגיד לך היא עם H..
והיא רצה כדי לחפש אותי נסיכולה שלייי♥
וכשהיא ראתה אותנו וזה אז אמרתי לו טוב תתנהג בהתאם זו החברה הכי טובה שלי
ואחרי כמה זמן שהיא הלכה ישבנו על ספסל שמעבר לגדרות זהו הבית של הקראש שלי...
ופיתאום קלטנו אותו ואחרי כמה זמן שהוא כבר שם
H:הנה חברה שלי  
O:לא היא החברה שלי
הרגע הזה שהקראש שלך רב עלייךך3>
כמובן שאח"כ אמרתי לשניהם שהם חיים בסרט.
ואז כשהלכתי הביתה גם דיברנו בוואטסאפ אני ו-H
יום לאחר מכן היתי איתו כל ההפסקות הוא פשוט לקח אותי ביד והלכנו
וכל הזמן חיבוקים ...
וידיד שלי קלט אותי ושאל אותי מה הולך איתו
ואפילו יצא שאיחרתי לשיעור בגללו(שיואו עברינית.)
והינו ליד השירותים שם חחח ואז "טוב שלא בוא תכניס אותי לשירותים כבר וזהו" וכן נכנסו לשירותי בנות 
ופיתאום ראיתי ילד מהכיתה שלי והוא אמר טוב בואי נכנס ביחד תן לה בוסה ותסיימו
והוא נתן לי כמה3>
ואם מקודם זה היה פיר פיר זה הפך לשם משפחה של H ואחכ תנועות של נשיקה  
והקראש שלי ראה את כל זה וכנראה קינא כי באותו יום שלחתי לו הודעה והיתה לנו שיחת נפש לגבי המצב המשפחתי שלו אחרי ששאלתי אותה מהםעיסוקיו ביום האהבה והוא שאל אותי מה אני עושה ופחות או יותר יזמתי לבוא אליו אבל בסוף הוא לא יכל ומשם זה נגרר לשיחה הריגשי הזו
הוא אמר שהוא לא מדבר על זה חוץ ממנהלת השכבה ושני חברים אז הרגשתי מיוחדת כזה...
הוא אמר לי שאני טובה בזה ושהוא אוהב אותי וכשאמרתי לו שאני זזה לישון הוא רשם היה לי כיף תודה רבה לילה טוב +שלושה סמיילים מנשקים
יום אח"כ יזמתי שוב שיחה כי הוא וליזום זה שני קווים מקבילים
אחרי כמה דקות הוא אמר שהוא במסיבת יומולדת ושהוא ידבר איתי אח"כ♥
לב בלי להיתאמץ..כיף
 היום היה מתמטיקה והוא לומד איתי בהקבצה אז קרה שראיתי אותו ,כשהיתי בקומה שלי והוא ראה אותי :"מי זו היפה הזאתייי?"
המממממ♥♥
ועניתי לו:"לא,אתה"
ואז דיברנו עד שהמורה הגיעה,השיחה הכי ארוכה שלנו
שאלתי אותו גם לגבי H והוא אמר שהוא יושב לידו אז שיט...
מה ששיחה אחת יכולה לעשות..
אחרי זה ראיתי את H והיה לנו חיבוק אינטימי יותר ,יש בינינו קיטשיות מטורפת ואנחנו בקושי מדברים הוא גם מקנא בכל פעם כשאני אומרת את המילדהידיד אבל ממש מקנא
היום חגגנו כמה חברים ואני וחברה שלי אמרה שהוא דיבר עם חבר שלו ואמרה לי שבדוק הוא דלוק עלי
וגם השבוע בתחילתו היה מתטיקה וששנינו הינו בכיתה אז הוא צעק את השם שלי עד שבאתי אליו
ואז H שלח לי הודעה ושאל אותי איך היה
וכשהוא אמר שאני חסרה אחרי כמה דקות
אז תגובתי:"יאללה חיבוק וירטואליייייי♥♥♥♥♥♥"
הוא:"אני בעד נשיקה וירטואלית♥♥♥♥♥♥♥"
תגובתי":חחחחח משהו מיוחד♥♥♥♥♥♥♥"
הוא:"איזה נשיקה♥♥♥♥
הכי טובה בחיים שלי ",
"היתי בא לחמם אותך♥"
ומשם הוא שאל אותי אם להגיד לי לפני שהוא בא לנשק אותי
יואו אני מרגישה הזויה זה נראלי הזוי שככה הולך לי עם הבנים פה
גם האקס שלי באחד מהימים האלה הגיע אלי ולקח אותי אליו ,הוא היה עלי כדי שאני לא אלך באיזה תנוחות לא..
והוא כל הזמן ניסה לנשק אותי

ואיתו..
נראלי שזה כבר חסר טעם,
הרי כשאין השקעה מצד אחד לא תהיה גם השקעה בצד ההפוך,הכל עובד על הדדיות,
גם שנאה.

לילהההההההה
נכתב על ידי smile.forever , 15/2/2013 01:28  
הקטע משוייך לנושא החם: Valentine’s Day - יום האהבה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsmile.forever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על smile.forever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)