לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Your smile will lead u


Your energy always affects on your path

כינוי:  smile.forever

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

5/2013

מה שלא תקבל ממני..


אני כל כך אוהבת אותך ואין לך מושג בכלל כמה וזה קצת פוגע כשאתה חושב ככה אין לך שום ידע על מה שקורה איתי,על מה אני חושבת.
אין לך מושג ששניה אחרי שהוא ואני נפרדנו כאב לי אבל אחכ מיד חשבתי עליך,ויתרתי על בנים כי אני אוהבת אותך והחלטתי שאני אתנזר מבנים כי בתכלס עוד לא התגברתי עליך ואני לא חושבת שאי פעם אתגבר בכלל ,בחיים לא אהבתי כמו שאני אוהבת אותך
היה לנו קשר מושלם ומאז תמר דפקתי הכל ,אני יודעת אבל לא התכוונתי לפגוע אני יודעת שנשמעתי מתנשאת אבל כשביקשתי ממך סליחה זה היה מכל הלב
אתה הכי חסר לי בעולם,אין לך מושג כמה אני מתגעגעת אלייך אלינו לכל השיחות שלנו לכל דבר שקשור אליך
אני עדין ממשיכה לקוות שלמרות שזינתי הכל יום יבוא ותהיה לי תמונה בפייסבוק איתך וזו תהיה תמונת האיחוד שלנו
אחרי כל השנים המגעילות שנאלצנו לחיות בנפרד,לפניך ואחריך הכרתי בנים אבל אין אחד שהיה מיוחד כמו שאתה מיוחד אבל אתה לא מבין כמה אני אוהבת אותך,אחרי כל דבר שיש לי אני עדין חוזרת לחשוב עליך,זה לא מספיק טוב עבורך?

והיומולדת שלך..
נראלך שהיתי נותנת לך להרוס לעצמך את היומולדת?ברגע שאמרת לי על זה ניסיתי ליצור קשר עם עידו שלא ענה לי ואז דיברתי עם רועי כדי שיהיה לך יומולדת כמו שצריך ולא איזה חרטה שאתה יודע עליה
אני לא רציתי לא רוצה ולא ארצה לאבד אותך אבל אני מטומטמת ובגלל העובדה הזו זה כבר קרה ממזמן אני מקווה שמעכשיו תחיה כמו שצריך בלי יסורי מצפון על זה שיקרה בינינו משהו
אתה צריך לשכוח מקיומי,אני רוצה שיהיה לך הכי טוב בעולם וזה יקרה רק אם תשנא אותי כנראה, אז הנה הגענו לנקודה שלא חשבתי שאני אהיה בה איתך נקודת השנאה שלך אלי
לא רציתי שזה יקרה אבל זו הדרך היחידה מסתבר
תדע שתמיד אהיה פה בשבילך בברכה שלך התכוונתי לכל מילה שרשמתי מכל הלב גם כשאמרתי שבכל פעם שאני שומעת את סלאש אני חושבת עלייך אז תבין ..הראשית שלי מוקדשת לך נטשת את הבלוג שלי ואני שמחה שעשית את זה כי אתה לא רוצה לראות שאני עדין כותבת עליך..
כן,אז אני אוהבת אותך כבר שנה.
זה התחיל מקראש לאהבה הכי גדולה שהיתה לי ככל שהזמן עובר אנחנו מתקרבים לאוגוסט שמהווה עבורי תחילה חדשה של חיים טובים בעלי עתיד ורוד יותר כי מאז ה21.8 עד ה14.11 לנובמבר היתי הילדה הכי מאושרת בעולם ואתה אחראי לאושר העילאי הזה ואני כל כך מודה שהכרתי אותך אתה הדבר הכי טוב שקרה לי אוהבת אותך יותר מכל בן אחר בעולם מכל החברים שאי פעם יהיו לי ,האהבה שלי אליך חזקה יותר מכל דבר אחר,אני יודעת שזה כבר הפסיק להיראות ככה,דחקתי אותך לפינה כדי שיפסיק לכאוב אבל כל פעם שאני נכנסת לזה אני נזכרת במה שהינו גם אחרי הפרידה תסכים איתי שכולם היו רוצים להיות בקשר כמו שלנו ..
חחחחח לדבר עד שלוש בלילה ולהתנחל בפייסבוק אחד של השני אני מסתכלת על התמונות שלך וכל פעם שאני רואה את התגובות של שנינו זה הורג אותי מצחוק גם אם אני על דמעות כבר
תמיד היית פה בשבילי גם ביום ההוא עם תל אביב הראת כמה אכפת לך ממני וזה היה מדהים בעיני
אני מאחלת לכל בחורה שקיימת שיהיה לה חבר דמוי מתוקסלר כי זה הכי טוב בעולם אין לך מושג כמה ולשמחתי ולצערי יצא לי לראות אותך פועל מהצד ועדין הית מדהים ולא מגעיל ואני שמחה שיצא לי לראות את זה מהצד ..
אתה מדהים הכי בעולם ואל תיתן לאף אחד לפקפק בך אי פעם.
אתה האחרון שמישהו יכול לפקפק בו אני יודעת שלמרות שאתה שונא אותי ישלי איפשהו חלק אצלך אני מקווה שהוא ישאר שם כל עוד אנחנו בנפרד אני מקןווה שהנאום הזה שאני רושמת לך יעזור לי קצת למרות שאני סקפטית לגבי זה כי אתה אחד ויחיד זה הדבר שבחיים לא תקבל..
אתה באמת אהבת נעוריי חחח אתה מושלם וקסלר ואני עדה לכמה שכן
אהבתי
אוהבת
ותמיד אאהב,
אסיה שלך

נכתב על ידי smile.forever , 11/5/2013 13:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsmile.forever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על smile.forever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)