לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Your smile will lead u


Your energy always affects on your path

כינוי:  smile.forever

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

1/2013

ידיעות


את יודעת שהקשר שלכם בקרשים כשההערכה של כמות המשפטים שסה"כ הולכת בינכם ביחד היא 70 משפטים כשפעם זה היה שונה.
אבל טוב,זה חלק מהסיכונים לוקחים כשמתחילים את זה בכלל.
לפעמים אנשים לא מבינים דברים,לא מבינים כמויות .
כן יש משהו אבל צריך להרוג אותו או לפחות לדחוק אותו הצידה כי הוא מיותר כבר

אבל זה טוב לפרוק רגשות, אולי זה יעזור כשאראה אותו אולי התגובה שלי תהיה פחות נוראית ממה שהיא נראית לי בדימיון,כי אם מה שיהיה בדימיון יהיה גם במציאות מצבנו גרוע ביותר
you just get me like i've never been gotten before
טוב מיציתי..
עם ההוא יש היתלהבות 
ביומולדת שלו רשמתי לו ברכה נורמלית בוואטסאפ על הבוקר כזה ומה שהחמיא היה:נסיכה+3 סמילים מנשקים בגבוה
ואז ראיתי אותו כמובן בבי"ס פעמיים 
בפעם הראשונה זה היה קולי כי ראיתי אותו עם ידידה שלו והוא הלך והתרחק מכיווני אז הוא פשוט הרים את היד שלו גבוה כדי שאני אראה אותו 
ובפעם השלישית היתה במסדרון מחוץ לכיתה שלי והוא בא אליי:"ככה את רואה אותי ואין מזל טוב?"
אז כמובן שאח"כ היה גם מזל טוב
ושאלתי אחכ אם לרשום לו גם בפייסבוק(הכי כיף בפייסבוקק)
והוא אמר שאם אני ממש רוצה
אז טוב,אמרתי שאני ממש רוצה
ואז הוא אמר שהוא אפילו יגיב ויעשה לי לייק

חחחחחח כשרואים את זה,זה אחלה כששומעים את זה התגובה הראשונית היא:טוב אחי ,רוצה שקל על הסוואג?
 אמרתי לו שהפגישה שלי עכשיו והוא איחל לי המון בהצלחה
כשרשמתי לו הוא הגיב תודה רבה נסיכהה♥
ולא רשמתי לו בכלל לב
כבר הזכרתי ילדה בת 4?
 
יום אח"כ אמרתי לו שהתקבלתי והוא ממש התענין בכל מה שהלך שם
וזהו
 

נכתב על ידי smile.forever , 26/1/2013 17:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוקי טוב


אז הבנתי כבר יופי לך אתה שונא אותי
הנה התחלנו
איזה דפק יואו

 

נכתב על ידי smile.forever , 24/1/2013 21:03  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בסיס


הסיטואציה מוזרה,לא חשבתי שככה זה יהיה אבל זה מה יש.
באיזו הפסקה אחת היתי עם חברות שלי ומישהו מאחורי פיתאום כיסה את העינים שלי עם היד שלו ,כשהוא הוריד אותה ראיתי מי זה
נחשו באמת...
אתמול היתי במסיבה ,
אחת שהיתה אמורה להיות מסיבת הפתעה כביכול
הדפק היה שלא היה מה לשתות,לא שזה הזיז לי כי אני כל הזמן היתי בפעולה ,
טוב חוץ מהפעמים שהבנות שהיתי איתן החליטו לשבות לכמה דקות אבל מצידי להמשיך.
חזרתי מוקדם יותר ממה שהיה באמת.
חחחחחחחחחחחח הפאדיחה היתה שכשבאתי לאסוף את חברות שלי וירדתי במדרגות נפלתי,
אבל טוב למי אכפת..
שניה אח"כ כבר היתי על הרגלים
בהתחלה כל הזמן היתי עם המעיל שלי אז כשכבר רקדתי והיתי שם לגמרי הורדתי אותו
אז הוא דפק לי יציאה:"פיתאום לא קר לך הא?"
חיבוק והידיים שלא עזבו אחת את השניה לדקה שתיים
אם היתם רואים היתם מבינים שזה ממש לא מזלזל וכו' כמו שזה נשמע פה.
בסופו של דבר,היתי צריכה ללכת כמובן.
זה היה חמוד,חיפשתי את הדברים שלי ויצאתי עם חברה שלי
כשבאתי לעלות מישהו נגע בי וזה היה הוא.
הוא שאל אם אני הולכת אז עניתי שכן ,
הוא אמר שממש חבל אבל טוב שלפחות הגעתי
איכשהו יצא שפעמיים התחבקנו
ואחרי החיבוק הראשון זה היה נראה כאילו הולך לקרות משהו / שמצפים למשהו אבל נאדה
ואז אחרי החיבוק השני שוב הידיים האלה שכאילו מסרבות לעזוב.
__________________________________________________________________________________

אתמול היתי גם עם האקס שלי על חשבון משהו שהיה מעלה לי את הציון באזרחות בעתיד ..
קצת הרבה מפגר מצידי
אבל היה כיף איתו כרגיל,עמוק לא היה
מה שכן היה זורם ממש
אחותו רצתה את אמא אז אמרתי הנה אז אני המחליפה שלה 
ועכשיו אבא ואמא עסוקים אז לכי מפה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח נו לא רציתי אותה שם והיא נדחפת לכל חור פשוט
ואז היה רגע שהלכנו לסלון אז אני :"תודי שהיית רוצה אבא כזה"
היא:"בחים לא"
ממש מעצבן אותי שהוא עם הסיגריות האלה גם מעצבן אותי כי זה מסכן גם אותי בזה שאני מסתובבת איתו.

 __________________________________________________________________________________
הימים ההם נעלמו,
איפה הימים שהיינו נפגשות כמעט כל  יום?
איפה הם...?
לפעמים אני תוהה אם היא באמת חושבת עלי את מה שהיא אומרת,

כי תמיד יש את הספק שאני צודקת.
הימים האלה שנעלמו להם,אנחנו בקושי מתראות
אבל דעתי היא תמיד אותה הדעה,
לגבי דעתה אני עוד תוהה פה ושם
אבל לכו תדעו ,אולי הכל בראש שלי

__________________________________________________________________________________
מחר יש לי פגישה בשעה טובה,
בהצלחה לי
ושיהיה לנו המשך שבוע מעולה

נכתב על ידי smile.forever , 22/1/2013 20:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsmile.forever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על smile.forever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)