לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Your smile will lead u


Your energy always affects on your path

כינוי:  smile.forever

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2019    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

7/2019

תרחישים לא צפוים


אז היה לי כיף בטירוף בטומורולנד 

היו פעמים שהיתי לבד אבל גם אז נהנתי 

הכרתי אנשים מהודו אוסטרליה וניו זילנד וגם מישהו מהפיליפינים נתן לי צמיד וזה היה רגע מקסים!

היתי גם הרבה עם ישראלים ועם אחד מהם הינו בכמה במות לבד 

וביום האחרון של טומורולנד הוא אמר שהוא הרגיש הרבה פעמים שיכול להיות בינינו משהו מעבר

חזרתי בחמישי והוא חזר בשלישי

יצאתי איתו ועם עוד חברים שלו, שאחד מהם גם היה בטומורולנד ,בשישי ושם כבר היתה נשיקה 

היום נפגשנו ואותו דבר 

האמת שזה לא בדיוק מה שתיכננתי שיהיה כי הוא כמעט בגובה שלי ובגיל גדול ממני בקצת

אבל וואו איזה כיף איתו במסיבות חחחחחח

ממש נהנתי איתו וגולת הכותרת היא שהוא מניח תפילין!!!! ואפילו שמר כמה שבתות 

הוא חצי כוח שומר כשרות אבל התפילין קנה אותי בערך חיבת להגיד

ועושה רושם שיש מצב שעוד נצליח לשמור על קשר כשאחזור מחול 

ומי יודע לאן יתפתח משם

נ.ב הוא עוד מעט עובר לתל אביב ואם באמת יצא מאיתנו משהו אז זה יהיה הזמן שלי לראות איך אני מתפקדת בקשר שהוא לא על שלט רחוק 

ונראה לי שאני די אצליח הפעם

אבל עד שאחזור..יש מלא זמן

 

בפריז גם הכרתי שני אנשים בסביבות הגיל שלי ממש נחמדים והיתי איתם והיה כיף 

וזהו..

מי ידע שטיול לבד זה ככ כיף ,לגמרי משהו שאני הולכת לאמץ.

בכל מקרה אני ממש מקווה שהטיסה הבאה שלי אחרי המזרח תהיה לסקי 

א מ ן !

נכתב על ידי smile.forever , 29/7/2019 01:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קטע


אז רווקה וטוב לי רחוקה מכאבי ראש של זוגיות ולדאוג לעוד אדם שהוא לא אני

שבוע הבא אני טסה לטומורולנד ואני מחכה לזה בקוצר רוח למרות שהחוויה תהיה וזרה כי אני הולכת להיות שם לגמרי לבד אטיסה לבד גם צריכה להגיע מתישהו אני מניחה..

שבועיים אחר כך כבר תמצאו אותי בסינגפור ואז בעוד כמה מדינות ובשלוה הנפשית שלי.

זה קטע 

כי אני כן רוצה למצוא מישהו כזה שיהיה כמוך,אחד כזה שבפגישה הראשונה ירגיש שאני מכירה אותו שנים

ואיזה כיף לי שהכרתי אותך ואיזה כיף שגרמת לניצוץ הזה לקום מחדש ואיתך כבר לא היה אכפת לי מאף אדם

שואפת להכיר עוד מישהו כזה שפשוט יגרום לי להרגיש על גג העולם שייתן מעצמו כמו שאתה נתת,

הזמן איתך היה קצר אבל תרמת לי הרבה.

זה מצחיק לחשוב כמה השפעה היתה לך עליי ואפילו עד עכשיו

שנינו במקומות אחרים לגמרי אני כמעט בטוחה שיש לך חברה ואצלי זה ההיפך הגמור אבל זה לגמרי בסדר.

כשזה יגיע זה יגיע בשקט ובטוח בזמן שהכי נכון 

 

מה שכן האקס האחרון גרם לי להבין שאני לא חוזרת לאנשים שנפרדו ממני ולסמוך על התחושות שלי.

אז ככה שאם תיתקל בי שוב אי פעם,אני לא אשתכנע כי נכוויתי מספיק ומגיע לי יותר מאנשים שעוזבים וחוזרים כשמשעמם להם.

 

אני הולכת לחזור למציאות קצת מוזרה ,שבועיים חופשה ואז מתחילה רוטינה חדשה שלא היתי בה כבר שלוש שנים.

אני שמחה על זה ושמחה שתהיה לי מסגרת ומשהו שיחזיק אותי בארץ בלי שום אפשרות לברוח ושתהיה לי מחויבות..

ומי שיגיע - יגיע ,

ומי שלא זה לגמרי לא משנה.

יש דברים יותר חשובים להיות מפוקסת בהם ובחורים לא הולך להיות אחד מהם

 

הינו שונים ודפקתי לך כמה ברזים ואיכשהו עדין המשכת כל פעם עוד קצת ,הזוגיות הזו היתה רחוקה מלהיות הכי מוצלחת אבל אני מקווה שאני הפקתי ממנה לקחים.

תודה 

תודה על זה שהזכרת לי איך זה מרגיש להיות מאוהבת ולהיות לגמרי בקטע של מישהו 

היה כיף

ומקווה שהבחור הבא יהיה חצי ממה שאתה וזה לגמרי מספיק.

ובינתיים עד שהוא יבוא אני מתכננת לראות עולם קצת 

נכתב על ידי smile.forever , 11/7/2019 23:33  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsmile.forever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על smile.forever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)