לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited; Imagination encircles the world."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2011

לא מה שציפיתי, אבל יותר טוב


אנחנו יושבים ממש קרוב, ראשינו צמודים.

"אני צריכה ללכת", אני אומרת, מקווה שהוא יבין את הרמז.

אני יודעת שהיא תגיע כל רגע ואז הלך עליי...

נו, למה אתה מחכה?!

ואז שפתנו נפגשות.

אני לא יודעת מה קורה, מה אני עושה.

זה כל כך שונה ממה שדמיינתי...

אבל טוב יותר.

אני מרגישה שגם הוא לא בטוח בדיוק מה הוא עושה.

השפתיים של שנינו יבשות מהחום והיובש של היום הקיצי הזה.

"אני לא יודעת בדיוק מה לעשות..." אני מודה בחצי חיוך.

"זה בסדר, גם אני לא." הוא אומר.

עוד נשיקה, וחיבוק אחרון, ואני הולכת, סוגרת אחריי את הדלת.

נכתב על ידי , 17/8/2011 22:32  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תאריך הנשיקה הראשונה


17/8/2011

 

בערך 17:00

נכתב על ידי , 17/8/2011 17:20  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




לא עדכנתי די הרבה זמן...

כל כך הרבה קרה, אבל אני אספר בקצרה

 

לא חשבתי שמישהו יגיד לי כאלה דברים

תוך שבועיים...

"את בחורה מדהימה"

"לא מפספס איתך יום"

 

קשה להאמין...

 

אבל זה נכון, וזה אמיתי

 

אני מקווה לפחות...

 

אין לי מוזה לכתוב, למרות שיש כל כך הרבה על מה

 

עד שסוף סוף יש מישהו שעד כדי כך רוצה אותי,

זה אסור

 

 

חננה מטורף

לא כזה חתיך

 

אבל הוא בן אדם טוב

הוא חמוד

הוא מתחשב

הוא מכבד כמו שעוד לא ראיתי

 

ואסור, בגלל מספר מטופש

 

חבל...

 

נכתב על ידי , 8/8/2011 23:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 26




1,070
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDon't Stop Me Now אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Don't Stop Me Now ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)