לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Holly poop*-*


writing to survive...

Avatarכינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012

נושא שיחה... :/


נושא שיחה : "מה את מחייכת?!"

"אסור לי לחייך!? "

"מותר.. אני אוהבת שאת מחייכת.. "

"אז אל תיתלונן"

**טלפון**

אני יושבת ובוהה בו מפוחדת בזמן שהוא באמצע שיחה מחול עם אבא שלו.

נושא שיחה: "אבא שלך רוצה שתיסע לרוסיה?"

**הינהון**

"אני לא רוצה שתיסע.."

"אני לא אסע.. "

"ואם כן?"

"אני לא אסע. אל תידאגי.."

**נשיקה**

נושא שיחה: "תביאי לי תפלאפון שלך אני אתקשר לאחותי.."

"נו מה? "

"היא לא עונה"

"בטח לא שומעת ת'לפאפון"

#אחותו באשקלון#

 

**בום**

נושא שיחה: "WTF?"

"מה זה היה?"

"טיל?"

"אולי.."

"אבל הייתה הזעקה אם זה היה טיל"

"אני לא חושב, יכול להיות שבגלל כיפת ברזל אין הזעקות.."

"זה לא קשור, הזעקה זה אמצעי הגנה"

**אסמס**

~שמעת את הבום??? נפלה רקטה בראשוןהיה צבע אדום!!!!!!~

"מה!??!?!"

"מה קרה?"

נושא שיחה: "זאת הייתה רקטה! היא נפלה בראשון.. "

"פאק..."

"אני לא אוהבת את המצב הזה"

~~~

נושא שיחה: כל מה שקשור לטילים...

נושא שיחה: כל מה שקשור לצבא...

נושא שיחה: כל מה שקשור לעזה...

נושא שיחה: כל מה שקשור למלחמה...

נושא שיחה: כל מה שקשור לשלום...

נושא שיחה: כל מה שקשור אליו... הוא לא יברח לרוסיה נכון? הוא רק הגיע לישראל..

נושא שיחה: אני אוהבת אותו.. הוא אוהב אותי...

נושא שיחה: כל מה שקשור לחיוך שלי לידו..

נושא שיחה: כל מה שקשור לחיוך שלו ליידי..

 

זה בסדר.. שום דבר לא יקרה... שום טילים לא ייפלו.. הכל בסדר.. הוא לא יטוס לשומקום..  הכל בסדר.. כשהוא מחבק אותי חזק.

נכתב על ידי , 15/11/2012 17:13  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,199
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , ספרות , מדעי הרוח
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לD-fucking-n אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על D-fucking-n ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)