לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נגמר תבוא מחר.
Avatarכינוי:  קוסם לשעבר

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2008

מרותקת


היא יושבת לידי ומדליקה את הטלוויזיה ומתחברת אליה לחלוטין, מהופנטת מהדרמה שעל המסך וכשהיא נאנחת מדי פעם אני יודע שזוג חביב עליה במיוחד באחת הסדרות שהיא עוקבת אחריהן נפרד שוב. או אז אני יכול לנחש כבר שהם יחזרו בסוף הפרק או לפחות ימצאו בני זוג אחרים להיפרד מהם בפרקים אחרים.
כשהיא תסיים לראות פרק מספק במיוחד מבחינה דרמטית היא תניח את הטישיו שהיא מחתה דמעותיה איתו ותאמר את המשפט הקבוע שלה על כמה יפה זה היה..

הכי אני אוהב זה שאני יודע שאף אחד אחר לא מכיר את הצד הזה שבה, זה שמכור לטראשיות של סדרות דרמה-רומנטית ומסוגל להיבלע בעלילה כאילו אין שום דבר ואף אחד אחר מסביבה. באמת שאי אפשר לראות עליה מבחוץ, כשהיא הולכת למשרד בלבוש מחויט לשחק אשת עסקים נחמדה אבל לא פראיירית. והחלק הנאיבי הזה שלה הוא רק שלי..




וואו, אני קולט פתאום כמה זמן לא כתבתי כלום, יכול להיות שיש לי חיים, אני אבדוק ואודיע לכם.
נכתב על ידי קוסם לשעבר , 28/12/2008 18:02  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוסם בגמלאות ב-8/3/2009 02:52



14,321
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוסם לשעבר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוסם לשעבר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)