לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נגמר תבוא מחר.
Avatarכינוי:  קוסם לשעבר

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2005

פול גז בניוטראל, וגם: זה מה שקורה במוח שלי כשאני לא שם לשים עין על העניינים


אחרי כל הצמצומים והקיצורים, חשבתי שאולי יהיה נחמד לתת לאצבעות לעבוד בלי התערבות של המוח, שעסוק ממילא בערפל הנעים שאלכוהול במידה הנכונה מביא, ועם מינימום עריכה.

איבדתי את האמונה בכל העניין הזה, ואני מתקשה להתלהב, גם כשאולי יש ממה.
כשאמרת לי קודם: "תתלהב כבר, אוף" ואני הפכתי את כל העניין לבדיחה, זה היה אולי ניסיון שלי לצמצם את העניין לקליל וחסר חשיבות.
מחר כשהפוטנציאל יתגלה כמבוזבז וההזדמנות תימוג כמו עשן ברוח לא אתאכזב יותר מדי.

מתסכל אותי להיות תלוי כך באנשים אחרים, אני מרגיש בזמן האחרון שהזדמנויות הן רגעיות, מופיעות לשניה ונעלמות שוב אם לא תפסת אותן, וכשכל החלטה צריכה אישור מכל כך הרבה אנשים, איך ייתכן שמשהו יקרה בחלון הזמן הקצרצר שנפתח פה?

וכשהיא אמרה: אנחנו נחליט בגדול ואז ניתן לגברים לטפל בכל הפרטים של הגברים הרגשתי מוזר, כאילו אני משתף פעולה עם השוביניזם העולמי, ומהווה את מדכא הנשים באשר הן, ומצד שני ברור שלפחות במקרה הזה הגברים שמשני הצדדים הם אלה שצריכים לטפל בכל האיכסה הטכני, הפריע לי גם שבאיזשהו מקום מאד משכה אותי צורת הדיבור שלה, ובאותו הרגע הייתי מוכן לפרוש כנפי עליה, להגן עליה ולצוד בשבילה.. מדהים איך שבמשפט קצרצר אחד היא הצליחה להביא את איש המערות שבי אל פני השטח.

וגם, שוב מאוחר מדי בשביל השעות בהן אני צריך לקום בבוקר מחר, ושוב אני תוהה מדוע אני מסכים לכאלה דברים ולפעמים אפילו יוזם אותם בעצמי. איך זה שמשהו שברור לך כל כך בשעת צהריים במשרד פתאום נראה אחרת לגמרי באמצע הלילה כשאתה מתקשה להירדם?
נכתב על ידי קוסם לשעבר , 1/8/2005 01:46   בקטגוריות שבעת מגורי גהינום  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוסם לשעבר ב-1/8/2005 15:34



14,321
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוסם לשעבר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוסם לשעבר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)