לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נגמר תבוא מחר.
Avatarכינוי:  קוסם לשעבר

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2005

צער גידול חתולים.


אפשר לשכוח לפעמים שהצפצפנית הקטנטונת הזו שישנה לי על השולחן לצד המקלדת (מושיט יד ומגרד מאחורי האוזן, גרגור גרגור) ושמצפצפת בקול רם לעיתים כשקוראים לה פוש היא רוצחת אכזרית, ציידת אמיתית.
זו תהיה טעות, אני מזהיר אתכם, וכזו שעולה ביוקר.
ולפעמים יש רגעים כאלה שמזכירים לך פתאום את טבעה האמיתי.

בשתיים בלילה למשל, כשאתה שומע רשרוש שם למעלה על הווילון שמעל לראש גבוה.

עכשיו, אם לא היית מעוך מעייפות ואלכוהול היית מספיק אולי לחשוב: "הו, רשרוש, זה בטח עש תועה שבא לבקר בחדרי הקט, לילה טוב עש קטן".

אם לא היית מעוך מעייפות ואלכוהול וגם זריז מחשבה עד מאד היית מספיק גם להיזכר שעש עושה הרבה רשרושים בכנפיים כשהוא עף, ובחד שמלא כולו בחתולה אחת קטנטונת ומנומנמת עד מאד מספיקה שניה וחצי של רשרושים כאלה כדי שהחדר יתמלא בחתולה קטנטונת שנמצאת במצב ציד מעופפים מתקדם.

אלו שחושבים גם צעד אחד קדימה היו מהרהרים שחתולה שצד עש שנתלה על וילון צריכה לקפוץ גבוה למעלה ותחפש מקפצה מתאימה לזינוק, אך אפילו המחשבה הזו היתה נקטעת לה בעודה באיבה ע"י התנופה האדירה שהחתולה תתפוס מנקודת הזינוק הזו, אותה תבחר כמובן בקפידה של ציד שבינו לבין הציד שלו לא יעמוד דבר, ובטח שלא כל מיני דברים שישנים על המיטה באותו הרגע.

הם, החושבים קדימה, בעודם שוכבים מקופלים מההפתעה של חתולה שזינקה על הבטן שלך היו נזכרים באותו הרגע ובכאב ניכר שאין שום דבר יותר גבוה מעל המיטה מאשר מי ששוכב עליה באותו הרגע. כל זה כמובן אם הם לא היו מפורקים מעייפות ואלכוהול כאמור.

אה... שעות ההנאה בהן אתה שוכב מעורפל כולך במיטה ושומע את החתולה מזנקת על שולחן הכתיבה (רעש) אה.. שכחת להחזיר את כוס המים למטבח (רעש גדול) ולהניח את הספרים על המדף (רעש) ולמסמר את מסך המחשב למקום למקרה שאיזו חתולה תחליט לזנק מעליו לכיוון התקרה לידה החליט עש אחד, לא משנה מאיזו עדה, לרחף מעדנות.

ותאמינו לי, בין אם מהמעורפלים אתם, מחדי המחשבה או שבין החושבים צעד קדימה התמזל מזלכם להיות, אתם תתהו בבוקר אם כל זה לא היה חלום מוזר ביותר, לפני שתקלטו בזוית מבטכם חתולה אחת מנומנמת מאד עדיין, שוכבת לה שלווה בין הספרים הזרוקים על הרצפה לכוס שנחתה במזל מטורף על פיסת שטיח וניצלה בנס, וליד קצה רגלה שאריות של עש מפורק היטב.

המלאכית הקטנה...
נכתב על ידי קוסם לשעבר , 9/8/2005 23:16   בקטגוריות אין חכם כבעל ניסיון  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נוק ב-11/8/2005 00:06



14,321
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוסם לשעבר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוסם לשעבר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)