לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נגמר תבוא מחר.
Avatarכינוי:  קוסם לשעבר

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2006

הכל בגללי.


כשחניתי ליד בית הספר שלמדתי בו פעם הרהרתי לעצמי שהאיזור הולך ונשחיר, ועוד מעט יהיה ממש מוזר לבקר שם, כמה ילדים חרדיים קטנים ופעיל ימין קיצוני הסתכלו בי בעניין כשהעליתי את המפלצת על המדרכה בזהירות, למעלה על הגדר עמד שוטר אחד שנראה משועמם לגמרי אבל נשאר ער למען ביטחון הציבור ווידא שאני לא מנסה לדרוס את הדוסונים.

לקח להם כמה דקות להתאושש, לילדים, בזמן שהורדתי קסדה והתחלתי לקשור את האופנוע, ואז התקרב אליי הראשון וניסה להגיש לי פתק: "תצביע טוב יהיה טוב". הסתכלתי עליו לרגע במבט הזה ששמור בדרך כלל למרצים שמנסים לשאול את הכיתה מי קרא את המאמר להיום, אתם יודעים, מבט ריק לחלוטין, כזה שלא מסגיר שום דבר ועם זאת לא מנסה להתחמק אלא להיפך, מסתכל לו ישר בעיניים ושותק.

תהיתי לעצמי בזמן שהסתכלתי בו, ואם לא אבחר טוב, לא יהיה טוב? רגע, ואם אני אבחר לא טוב ואתה תבחר טוב, אז מה, יהיה רע? אבל בחרת טוב! רגע, מה אז יהיה טוב? הקול שלך שווה יותר משלי? אה יא חתיכת מניאק קטן ושחור!

"ברוך מרזל לכנסת" ניסה אחד אחר מאחוריו, זה כבר עצבן אותי, שקלתי להכניס לו קסדה לראש אבל אז נזכרתי שקודם כל עומד מעליי שוטר ומסתכל עליי, ושהקסדה הזו חדשה לגמרי וכמה תכאב לי השריטה הראשונה עליה.

בפנים היה כבר שקט ונרגעתי קצת, מספיק כדי לקלוט בעודי עולה המדרגות שתלויות שם תמונות מחזור אבל משהו לא בסדר, עוד קומה והבנתי פתאום "מחזור א' - בנים, מחזור א' בנות". רגע, אצלנו לא היתה שום הפרדה!
אפילו את היסודי שלי הם לקחו, לקחו והפכו אותו לאינקובטור לדוסונים, ואת תמונות המחזור שלנו זרקו לפח, אתם לא למדתם פה, פה יש רק ילדים קטנים ודתיים, וילדות קטנות ודתיות, אבל לא ביחד.

ואז בתור לקלפי אמר איזה בחור שעמוד לפני שהוא למד שם לפני שש שנים, ואז זה היכה בי, פאקינג עשרים שנה פלוס מינוס, עשרים ומשהו שנה מאז שהגעתי לשם בפעם הראשונה, קטן ומפוחד ועם תיק בית ספר כתום זוהר וקלמר מלא בעפרונות צבעוניים.

הייתי צריך לדעת שכל הבחירות האלה כבר יעמדו בסימן הזה, אתם מבינים, זה שהגמלאים באו ולקחו את כל הקופה זה רק בגללי, לא שהצבעתי להם או משהו, אבל כל הנוסטלגיה הזו, היא בטח עשתה לכולם משהו.
נכתב על ידי קוסם לשעבר , 29/3/2006 22:35   בקטגוריות השקט שלפני השעורה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוסם לשעבר ב-30/3/2006 19:09



14,321
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוסם לשעבר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוסם לשעבר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)