לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נגמר תבוא מחר.
Avatarכינוי:  קוסם לשעבר

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2006

צער גידול בנות.


עכשיו שתיהן כועסות עליי.
קודם כל אחת מהן שכבה בפינה שלה, אחת על ערימת הבגדים הרגילה והשניה בסלסלה, אבל משראו שזה לא משפיע עליי קמו ויצאו את הבית. אז לקחתי להן את העכבר, ביג דיל! הן כבר שכחו שנתתי להן לשחק איתן בבית שעה שלמה קודם בלי להגיד מילה, ורק כשהן התחילו לחתוך ממנו חתיכות והוא התחיל ללכלך את הרצפה לקחתי להן אותו והורדתי באסלה, דם מביא נמלים, לא יכולתן להרוג לכן משהו מחוץ לבית?

ובפעם אחרת - אני קם מהכיסא אחרי שנרגעתי כבר מהעובדה שלקח לי עשר דקות להוריד את המנוולת הזו מכיסא המחשב שלי והולך לבדוק אם יש אוכל לחתולים, בזווית העין אני רואה משהו זז במהירות מכיוון המחשב, חוזר לחדר ומגלה אותה מרוחה על כל הכיסא, יופי באמת.
נכתב על ידי קוסם לשעבר , 25/6/2006 21:23  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוסם לשעבר ב-28/6/2006 16:50



14,321
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוסם לשעבר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוסם לשעבר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)