לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נגמר תבוא מחר.
Avatarכינוי:  קוסם לשעבר

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2006

ארבעה דברים


בעקבות הרמז ששלחה לילית אאלץ להרים את הכפפה בפרויקט שבטח סוחף את כל הבלוגוספירה כבר חודש ואני לא הכרתי עד עכשיו. וגם אם לא, עכשיו כולם ילכו בעקבותי! אני מעצב דעת קהל אני.

ארבעה דברים שאתם לא יודעים עלי:
1. אני לא יודע לרקוד, בשיט.
2. הייתי מכור פעם למכון כושר.
3. היו לי כמעט פי שלוש קסדות מאופנועים, חלקן עוד אצלי.
4. מעולם לא שברתי יד או רגל.

ארבעה מקצועות בהם עסקתי בחיי:
1. פועל במה.
2. משלח פקסים.
3. גרפיקאי.
4. עוזר הוראה.

ארבעה סרטים שהייתי רואה שוב ואפילו שוב:
אהבה קולומביאנית.
מבצע סבתא.
ספייסבולז.
בלאקבול.

ארבעה מקומות בהם גרתי (לפחות חודשיים):
צונזר מחמת חוסר עניין לציבור.

רבע סדרות טלוויזיה שאני אוהבת/ אהבתי:
באפי.
סטארגייט.
Xמן (אנימציה).
היו היה (בוס, הוא הרביץ לי....).

ארבעה מקומות בהם הייתי בחופשה (רק ארבעה? קצת מגביל..):
איטליה.
בורמה.
סיני.
תאילנד.

ארבעה אתרי אינטרנט בהם אני מבקרת על בסיס יומי:
פול-גז.
וואלה.
ג'ימייל.
גוגל.

ארבעה דברים שאני אוהבת לאכול:
זיתים עם גבינה (כן כן, בלי לחם, ככה נקי).
בפלות.
נקניקיות.
אורז.

ארבעה מקומות בהם הייתי מעדיף להיות עכשיו:
ביתרת זכות.
אחרי התואר.
על גבו של yzf-R1.
לצידה של אהובתי.

ארבעה בלוגרים שהייתי רוצה שיענו גם:
מוק.
סלשה.
ג'יפסי.
ליתוס.
נכתב על ידי קוסם לשעבר , 28/6/2006 16:59  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוסם עובד ב-2/7/2006 18:58



14,321
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוסם לשעבר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוסם לשעבר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)