|
 נגמר תבוא מחר. |
| 4/2008
אדון נכבד לכבוד מר/גב/תואר כללי שאנחנו נאלצים להשתמש בו בעקבות כתב היד הבלתי קריא שלך (מחק את המיותר, או נסה לפחות).
א.ג.נ. בתור האחראי על הנושא בחברת ______ שמחתי לקבל את בקשתך להצעת מחיר לשיפוץ הדירה/תיקון רכב/הקמת אתר אינטרנט (מחק את המיותר, אם יש לך זמן) שהתקבלה בתאריך ______ ובשעה _____ באמצעות פקס/טלפון/הודעת מסנג'ר לא ברור (מחק את המיותר, או לפחות כתוב את היתר בכתב בלתי ברור לגמרי). ראשית כל ברצוני לברך אותך על היוזמה המבורכת שהניעה אותך לבקש את הצעת המחיר ולציין לחיוב את כמות הפרטים הרבה שהתווספה לבקשה, העובדה כי הפרטים קשורים בצורה עקיפה בלבד לנושא הצעת המחיר אף היא קיבלה את תשומת הלב הראויה לה. פה בחברת ____ אנחנו מאמינים כי אנחנו מבינים את צרכי הלקוח אף יותר ממנו. אף על פי כך פרטים שוליים כמו גודל הדירה/סוג הרכב/סוג אתר האינטרנט המבוקשים (מחק את המיותר, אלא אם לא מתחשק לך היום) הם פרטים שעלולים במקרה קיצוני להשפיע אולי על הצעת המחיר, לעומתם צבע שמלתה של אשתך/בעלך/הבעלים שלך (אל תטרח אפילו למחוק את המיותר, אין פה כזה) הוא אולי קצת פחות רלוונטי במקרה הספציפי הזה.
יתר על כן, אנחנו מבינים כי הנושא קרוב לליבך ולכן מקבלים בהבנה מלאה את העובדה כי שלושים שניות בלבד לאחר משלוח הצעת המחיר התקשרת כבר כדי לבדוק אם תוכל לקבל הערכת מחיר כללית ו"לא מחייבת" כלשונך, בכתב.
מר/גב/דבר ____ יקר, היות וזהו השבוע האחרון שלי פה בחברה והיות כי התקרבנו רבות במהלך 20/30/40 (מחק את המיותר או הוסף משלך) שיחות הטלפון שלנו היות בנושא הצעת המחיר האמורה לעיל אני מרגיש כי אוכל לדבר איתך גלויות: בתור הלקוח ה9,999,999 של חברתנו השנה אתה, אדון יקר (תמחק, תוסיף, תעשה מה שבא לך), זכית כי תמונתך תיתלה בחדר הצוות. אל תאמין לשמועות מרושעות כי הכיתוב "הלקוח מהגיהנום" כתוב מתחת לתמונתך באדום עם ציור של להבות ממתחת. אנחנו יודעים להעריך כל לקוח ולקוח והעובדה כי מספר הטלפון שלך חסום עכשיו במערכת הטלפון שלנו היא אך ורק בשל טעות טכנית מצערת.
תשמח לשמוע כי ניצור איתך קשר בעצמנו ממש בעוד מספר ימים, נשמח אם תוכל לחכות בבית לטלפון ולא תנסה ליצור איתנו קשר בעצמך.
בכבוד רב: _________ חברת _________
| |
|