לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נגמר תבוא מחר.
Avatarכינוי:  קוסם לשעבר

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2004

חוויות מהטיול (למה אין פה)


פה אמור לבוא פוסט באורך הגלות שמספר מה קרה בחודש ומשהו האחרונים, איפה הייתי, ואיפה אני נמצא עכשיו ומה עשיתי עד עכשיו או עושה כרגע.

אבל הוא לא. לפחות לא בשלב הזה.

יש משהו פרטי מדי בכל זה, אני לא יודע אפילו מאיפה להתחיל לספר איפה ומתי וכמה ואיפלו למה, ואיך להסביר מה החשיבות של כל אלה בשבילי, של האנשים האלה ושל המקומות האלה, למה בכלל נסעתי ולמה אני חוזר, ובנוסף אני לא ממש בטוח שאני רוצה לשתף. לא בזה ולא את כולם. מאז הטיסה כתבתי רק לעצמי, ואפילו שם זה לא ממש זרם לי, שלא לדבר על מיילים למשפחה או חברים שהסתכמו בזה שאני עדיין חי אבל אין לי זין לכתוב.

אז אני לא אנסה אפילו. לאט לאט ובטח בקרוב יצוצו להן פה כל מיני חוויות, מנותקות מהקשרים לפעמים, אם וכשהן יצוצו לי בראש (ברגעים הכי פחות מתאימים בטח), ואולי יום אחד הסיפור המלא יתפרסם גם כאן. סיפור מדהים אגב, אין לכם מושג מה אתם מפספסים..

מספיק לדעת שחזרתי לכאן, בינתיים חלקית, ואחרי תחילת הסמסטר במשרה מלאה ומשמרות לילה. חייב להספיק, זה כל מה שיש בינתיים.

אה, זה ומספר תובנות:
1. אין לי מושג אם אני מאוהב או פשוט נהייתי ממש טוב בלהשלות את עצמי.
2. דבורים זה פריך.
נכתב על ידי קוסם לשעבר , 8/10/2004 17:16  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוסם לשעבר ב-15/10/2004 11:43



14,321
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוסם לשעבר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוסם לשעבר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)