לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נגמר תבוא מחר.
Avatarכינוי:  קוסם לשעבר

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שוב ושוב ושוב


אני חסר תקנה, בפעם העשירית בערך ב24 שעות האחרונות הדלקתי קומקום לעשות קפה ורק אחר כך נזכרתי שהחלב כבר הפך ליוגורט.
נכתב על ידי קוסם לשעבר , 2/8/2006 10:37   בקטגוריות זוטות  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוסם לשעבר ב-5/8/2006 11:19
 



וגם, זכרונות שעולים פתאום..


עוד טיוטה שצריך למחוק או לפרסם, האחרונה אני חושב.

עכשיו היא כועסת, כועסת מאד.
הילדה הכל כך יפה הזו שאני מכיר כל כך מעט זמן, ששום דבר לא הצליח לעצבן אותה בדרך לכאן בזמן שכל דבר העלה לי את הסעיף, כועסת פתאום המון המון וזה מפחיד קצת. היא רוצה לנקום בהם איכשהו, שאני אלך לאיים עליהם קצת, שאומר להם שאנחנו רוצים לקרוא למשטרה, שאעשה משהו וכנראה שחוסר ההתלהבות שלי מהעימות הזה איתם לא מוצא חן בעיניה, והיא פולטת משהו על זה שאם זה היה הכסף שלי הייתי מגיב אחרת, אני מזכיר לה שחלק מזה היה הכסף שלי, אבל נזהר מאד, אני לא רוצה להישמע מאשים שהכסף שלנו הלך בגלל הנאיביות שלה. "דברים כאלה קורים" אני אומר לה, "צריך לזרום עם זה", וגם "כסף בא וכסף הולך", אבל היא כועסת.. ולראשונה התפקיד הזה, של מתורגמן בשבילה מתחיל להציק לי, היושר שלי לא נותן לי לדבר איתם על מזג האוויר כשהיא מכתיבה לי איומים.
וגם, זו הפעם הראשונה שמישהו בכלל העז לעשות משהו כזה למישהו מסביבי, אחרי כל הזמן הזה של שיטוט במקומות שכוחי אל, שברובם יכלו להעלים אותי ושבועות היו עוברים לפני שמישהו היה בכלל מתחיל לחשוב שמשהו לא בסדר, ובהן מעולם לא קרה כלום, פתאום פה, באמצע רחוב הומה אדם ועם הילדה הזו שאיך אפשר בכלל לחשוב על לעשות לה משהו, פתאום בא מישהו, לוקח לה את הארנק כשהיא לא שמה לב לשניה ואז בורח.
אחר כך היא תירגע באותה מהירות בה התרגזה פתאום, לא יודע מה משניהם הפחיד אותי יותר.
נכתב על ידי קוסם לשעבר , 1/7/2006 10:50   בקטגוריות זוטות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מנפלאות המגגלים


בזמן האחרון הגעתם לכאן בגלל:
מיה ערד
פתגמים סיניים
ליל האוב
הדינמיקה של היצירה
עוזי טורס
פילוסופיה מיתוס היופי

סתם חשבתי שתרצו לדעת ככה.
נכתב על ידי קוסם לשעבר , 19/3/2006 19:18   בקטגוריות זוטות  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוסם בלי מוזה ב-20/3/2006 19:15
 




דפים:  
14,321
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוסם לשעבר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוסם לשעבר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)