לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נגמר תבוא מחר.
Avatarכינוי:  קוסם לשעבר

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

חתולות


כשנכנסתי הביתה אתמול בערב מצאתי אותו מאוכלס חלקית, החתולה* הראשונה - אותה נכנה חתולה א' - שכבה לה על המיטה בעצלתיים והביטה בי במבט משועמם שיכל היה לומר רק שני דברים: "המממ, אתה." או "אתה מוכר לי מאיפשהו, תגרד לי מאחורי האוזן?".
למעשה, היו כל מיני דברים אחרים שהיה יכול להיות שימושי להגיד לי כמו "האוכל נגמר שוב כי החתול המכוער של השכן נכנס לביקור, עוד אוכל, עוד!" או "הי, טוב שבאת, אחותי** זחלה אל תוך המחסן של בעלי הבית ולא מצליחה למצוא את היציאה" אבל היא שתקה, הכלבה. כלומר החתולה.

בשלב כלשהו יצאתי החוצה שוב ושמעתי יללות מתוך המחסן כשעברתי לידו. עכשיו אתם אומרים לעצמכם שאני חסר לב אם שמעתי יללות והתעלמתי, אבל אתם שוכחים שיש פה מספר בלתי מבוטל של חתולים, שכולם מתייחסים לבית שלי בתור תחנת האכלה, ומיללים/צורחים/נושפים על כל דבר בסביבה. וחוצמזה, מה אם התמזל מזלי וזה החתולה המכוער של השכן שלי שנפל לתוך המחסן? קיויתי קיויתי, חיכיתי חיכיתי אבל מקץ שעה תמימה בה היא לא חזרה לדרוש אוכל ולנשוף על החתולה השניה הבנתי שאכן זו היא שם.

לבעלי הבית שלי תכונה ידועה לא להיות באיזור בשעות הערב והם אכן לא אכזבו ולא היו באיזור בערב, מה שאמר לילה אחד של שינה שאיננה מופרעת על ידי רעשים של דברים נופלים בבית ויללות מופתעות בסמוך אליהן, ובמקום זה מופרעת על ידי רעש של האוכל שמימנתי בזיעת אפי לחתולות האישיות שלי נאכל על ידי חתולות אחרות, לא שלי וגם לא אישיות.

כשהגיע מישהו לפתוח את המחסן היום בבוקר לקח לה למסכנה חמש דקות תמימות להעז לצאת מתחת לארגזים שהיא התחבאה מתחתם כל הלילה, ועוד חמש דקות להסכים לצאת מהמחסן, עשר דקות נוספות הלכו על למצוא את הפתח שהיא השתמשה בו כדי להיכנס למחסן ולחסום אותו.

וזו הסיבה, המרצה, שאיחרתי לשיעור בבוקר, בחיי!

* אין מהאמור לציין את מין החתולה, אין בירושלים חתולים, רק חתולות. יש חתולות ממין זכר וחתולות ממין נקבה, אבל כולם חתולות.
** חתולה פ' - ידועה גם בשם "הפוסטמה", יפה יפה אבל כשמצמידים את האוזן לראש שלה שומעים צליל של ים, בא לומר - החתולה הכי מטומטמת בעולם.
נכתב על ידי קוסם לשעבר , 20/3/2006 20:32   בקטגוריות דברים שלומדים בדרך הקשה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוסם לשעבר ב-22/3/2006 01:27
 



מה שלמדתי היום


שאני צודק כשאני פסימי, שכל הדברים האלה שנראים לרגע כמו הזדמנויות הם בעצם הזדמנויות מפוספסות, שחבל לקוות.
שלמלא את עצמך באלכוהול וחיוכים מזויפים בשביל אנשים אחרים בדרך כלל משאיר אותך הרבה יותר ריק ממה שהיית בהתחלה, ושבסוף כל מה שיש זה לחזור הביתה לבד והרבה ריק, מבפנים ומבחוץ.
נכתב על ידי קוסם לשעבר , 4/8/2005 00:11   בקטגוריות דברים שלומדים בדרך הקשה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוסם לשעבר ב-8/8/2005 02:19
 



תובנות של אחת וחצי בלילה.


קראתי טיפה אחורה פה, זה מוזר לקרוא דברים שכתבתי פעם.
מוזר מאד אפילו.




זה הכה בי פתאום, אחרי שנפלתי על
זה, התשובה היא כן, נהייתי ממש טוב בלהשלות את עצמי, תתאמנו הרבה ויום אחד גם אתם תוכלו כמעט כמוני, ולא, לא הייתי מאוהב, או אולי כן?
נכתב על ידי קוסם לשעבר , 4/6/2005 01:31   בקטגוריות דברים שלומדים בדרך הקשה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוק ב-5/6/2005 23:40
 




דפים:  
14,321
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוסם לשעבר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוסם לשעבר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)