לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

START


סיפור בהמשכים (:

Avatarכינוי:  'Start' - סיפורים בהמשכים

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2011    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

8/2011

אני שונאת אותו!


תודה ממש על התגובות על הפרק הקודם מצטערת שלא הגבתי להן או הלכתי לקרוא את ההמשכים שלכם הייתי טיפונת עסוקה לא נכנסתי חודש למחשב חוץ מפעם פעמיים..

היום אני ישלים את כל הפערים (:

 

 

 

 

אני ממש מצטערת על העובדה שלא פירסמתי פרק כבר חודשיים אולי...

הרבה עבר עליי מאז ואתמול סוף סוףף הכול נגמר.

זוכרים שסיפרתי לכם על הילד שאני וחברה הכי טובה שלי אוהבות?

אז מאז הספקתי כל כך הרבה דברים..

1. להתחבר איתו ממש

2. להסתדר עם חברה שלי.

3. חברה שלי אוהבת ילד אחר והתחילה עם בן חתיך מאוד אחר

4. לי ולילד היה מן קטע

 

ומפה הרשימה העצובה

1. גיליתי שהוא סתם התיחס אלי כידידה טובה ולא שם עלי כיותר הוא פשוט נהנה לשחק איתי.

2.רבתי עם החברה הכי טובה שלי ריב עצום שנגמר ב-לא רוצה לדבר איתך יותר" או "קפצי לי"

3. אתמול היה היום הכי נורא בחיים שלי

4.הספקתי לצעוק על אמא שלי ולדבר אלייה באופן שבחיים אני לא דיברתי אלייה. 

5. אני לא מספסקיה לבכות

6. נגמרו לי הניירות טואלת 

7. אני נראת כאילו טורנדו עבר עלי (מי שלא הבינה אני נראת נורא עכשיו כי אנלי כוח לסדר את השיער או כלום)

8. חברה הכי טובה שלי מצטערת על מה שעשתה כל כך אבל בגלל הטימטום העצום שלי אנלי כוח להתקשר או לענות לאף אחד לפחות שנה.

9. זה החופש הכי מבאס שהיה לי.

 

זהו ... (:

 

אני מרגישה כל כך רע...אני מבינה למה קוראים לזה crush עכשיו חוויתי את הבאסה על בחור הראשונה שלי. (ואלוהים כמה שזה מרגיש ח-ר-א-! )

סורי על החפירה...

וסליחה שלא העלתי פרק מלא מלא זמן מעכשיו אני ממשיכה להעלות פרקים כרגיל.

אוהבת את כולם! ♥♥♥ 

נכתב על ידי 'Start' - סיפורים בהמשכים , 7/8/2011 09:20  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,615

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל'Start' - סיפורים בהמשכים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 'Start' - סיפורים בהמשכים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)