לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

If eyes could speak


I wouldn't have to talk

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2017    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2017

הפכפכות והשפעות הTasty


לפעמים זה מדהים אותי, באמת

 

קמתי בבוקר ואמרתי שאמדוד את הבגד ים שקניתי אתמול לטיסה

כי הרי בבוקר אני הכי פחות "נפוחה" וזה יהיה הכי טוב שאראה בבגד ים הזה

אז מדדתי ואשכרה חייכתי מול המראה!!!!!!!!

אני חושבת שמ ע ו ל ם לא חייכתי כשהסתכלתי על עצמי בבגד ים

וזה ממש לא בגלל שאני מרוצה מהגוף שלי וחושבת שהוא מושלם. רחוק מזה

זה פשוט כי אני מסתכלת במראה ואומרת- טוב, זה לא כזה גרוע (או, כבר היית במצב יותר גרוע)

אני לא יודעת מה איתכם אבל מבחינתי זה אירוע מכונן

זה הכי קרוב שהגעתי ללהיות שלמה עם עצמי אי פעם

 

ואז.. טם טם טם טם

קיבלתי מחזור.סובל

ראיתי מתכון בטייסטי לפני כמה ימים והרגשתי שזה ממש הרגע לנסות אותו-  http://bzfd.it/2rqVFJG

שמו הוא: The best fudgy brownies ever

ובכן, רעיון גרוע.

אכלתי בערך שליש תבנית עוגה. (ובאמת שזה לא הדבר הכי טעים שהכנתי בחיים ועל כן זה לא מוצדק בעליל)

כנראה שהזומבה שעשיתי הורידה 2 חתיכות.. Oh Well

back to square one

מרגישה כמו אבו נפחא.

 

לא אמורים להתגבר על השטויות האלה בגיל 23?

 

וסתם רציתי להראות שלנשים פעם היה מותר שיהיה להן בשר וזה אפילו היה מבורך והן הפכו לסמל סקס עולמי 





 

נכתב על ידי , 6/6/2017 00:48  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Could've Been ב-12/6/2017 00:23
 





2,184

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCharmed. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Charmed. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)