לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Girl From Tiger Bay


כי אין כמו להיות חופרת. מתאר אותי, ואת הבלוג. מרוצים ישרא?! XD כן, אני גם פולניה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2011

לפעמים..


אנשים פשוט לא מבינים את ההגיון שמאחוריי ההחלטות שלי. שום דבר לא נעשה סתם כי בא לי, הכל מתוך מחשבה ורצון להיטיב עם כולם. אבל יותר קל פשוט לבוא ולצעוק עליי נכון?

נמאס לי כבר, נמאס לי מחוסר ההערכה, מהזלזול, מהחוסר אכפתיות, מהעובדה שאנשים לא טורחים לברר איתי קודם, ישר לבוא ולהתלונן. כל כך הרבה הולך מאחוריי הקלעים, ונמאס לי לתת דין וחשבון כל דורש. פשוט, קבלו מה שאני אומרת, ואלא אם כן זה ממש לא הגיוני או פלילי, אז בואו לצעוק עליי, סבבה? סבבה.

 

נכתב על ידי תמיד פולניה , 3/6/2011 23:40  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  תמיד פולניה

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , החנונים , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתמיד פולניה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תמיד פולניה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)