לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Little Cupcake’’s Life


פשוט אני. אני והחיים שלי :)

Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2011

Dont know what ive been through


כשבן אדם מסוים רוצה אותך, ואת לא רוצה אותו בחזרה, לא בקטע של רשעות או משהו, רק כי פשוט.... אין משיכה.

הבן אדם המסויים הזה צריך להבין מה זה לא.

אני מבינה אותו לגמריי. גם אני הייתי במצב שלו, אם לא עשרות פעמים. זה קשה לקבל לא, גם אם הלא הזה מוסבר בצורה מובהרת למדיי, וגם אם בדרכים נסתרות. הוא לא צריך לבקש מידיד שלי לבוא אליו ולא להגיד לי שהוא בא, ולבקש מאותו ידיד להזמין אותי אליו לשבת איתו ועם חברה שלי בשביל שאם אני אדע שהוא מגיע, אז אני לא אגיע. אני לא עד כדיי כך רדודה! סה"כ, קורה. שמישהו אחד רוצה, והשני לא. קורה שאין משיכה. פשוט קורה.

אז עם כל החוסר טקט שבעולם, ואולי זה רשע במקצת -

תעזוב אותי לנפשי.

כבר יש לי בגרויות, מגנים, הופעות על הראש ועוד. אני רק צריכה מנוח מכל הרעש והמתח הזה שהולך פה בחודשיים האחרונים.

אני מנסה להקשיב בכל הכוח לקולות החופש שאולי צועקים לי, אבל אני בקושי מצליחה לשמוע. לא הולך.

בא לי לסיים עם הבגרות בהיסטוריה הזאת כבר. לסיים עם הכל. להגיע למצב שבו אני שוכבת בים מתחת לשמש, לוקחת אוויר עמוק לריאות

ומרגישה את הקיץ באמת.

 

 

נכתב על ידי , 30/5/2011 23:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הההההיייייייייייייייייייי

טוב אז למי שלא יודע, אני חובבת ריקוד. סתם אני רוקדת. 

אני ג'אנקי של קלאסי. הוו כן.

בקיצר, לא מזמן הייתי בהופעה של הבלט הישראלי, הם העלו את "ג'יזל" עם הפולשוי. היה מופע מדהיםםם, עוצר נשימה.

יש בהופעה המון קטעי אהבה שכאלה,

זה פשוט עשה לי חשק ! עם האביב הזה.... פשוט בא לי.... אהבה. 3>


נקווה שיגיע בקרוב.

רק......

נקווה. באופטימיות

 

מטרת הבלוג הזה בחיי - מקום ביומיום שאני אוכל להישפך אליו מבלי צורך בכתיבה ביומן. לא מאמינה בשטויות האלה כלכך...

בלי לזלזל !


*-*


הכל פשוט נהיה בדיחה.

השעות של הלילות מתהפכות,

השעות של הימים מתהפכות.

בצפר? עניין נטוש וחסר פואנטה.

הבגרויות והמגנים מטביעים אותי בחומר,

ואני מחפשת את החופש בנרות.

אבל החיים פנאןןןןן, לא מתלוננת.

בלי דכאונות יותר ! אני אדם חדש-

צבעוני !

הדאון הוא פאזה אחרת בחיים שלי... דף שקרעתי מהמחברת

זה לא שווה את זה.

תראו כמה החיים שלנו יפים ומגוונים, כל פעם דואגים לסדר לנו מצב מעניין אחר.

אין על מה להתלונן, כי בתכל'ס - 

כל מה שאנחנו מתלוננים עליו? בראש שלנו.

עדיף לקחת את החיים באיזי, מאשר לקחת הכל ללב.

כי בסוף הכל לטובתנו !


עצה ממני אליכם - תאהבו את עצמיכם כמו שאתם

אל תתנו לאף אחד להוריד לכם את הבטחון.

ובטחון הוא לא תמיד יהירות, אגואיזם, שחצנות או כל דבר אחר

חייכו, למרות שלפעמים עצוב ונראה כי הכל קורס.

תאהבו את החיים 3>


ולבינתיים -

לילה דבש וחלומות פז :)

נכתב על ידי , 29/5/2011 23:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





38
הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים , אהבה למוזיקה , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCupcake* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Cupcake* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)