לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

"איזה כיף איזה כיף..."


זה לא ממש שכיף לי...
פשוט זה ציטוט מהספר של כפינה הקטנה...
אז ריקי עפה!!! איך ששמחתי... לא כי יש לי משהו נגדה... היא פשוט לא הישרדות material... היא מאלה שמזדנבות ואותן אני הכי שונא... ההיפך הגמור לליאורה, שממש התעללו בה העונה והיא פשוט חזקה שזה מדהים אותי בכל פעם מחדש!
רק על ההצעה שלה לליעד בקשר למשרה עתידית הגיעה לה ללכת הביתה... ליעד מנהלת בנק עאלק... זה גובל באכזריות, אני רק לא יודע של מי יותר, כלפי ליעד (שאת המוח שלה היא לא מצליחה להפעיל, אז בנק שלם?) או כלפי הלקוחות שלה (למרות שבמקרה שלהם, המשפט "מינוס ומינוס זה מינוס" די הגיוני)
זיו יצא אפס עם ההערה שלו לליאורה... תפסיד בכבוד יא לוזר! היא עשתה לך בית ספר!
טומי החנטריש הזה גם צריך לעוף... כזה אפס! לפני שני פרקים שי איים עליו לא להעיף את זיו, אז איך לעזאזל הוא שומר נחש כזה במשחק?!?
כרגע מי שלדעתי צריכים להיות שלישיית הגמר הם ליאורה, שי וטלכו, אם כי יש שמועות על גמר מרובע (בשביל הSMSים כמובן) ואם ככה - אז אביגיל צריכה להיות הצלע הרביעית... כל השאר - לזרוק כמה שיותר מהר... סתם תפאורה...

באח הגדול אני לא מעורה כל כך (ככה זה כשאתה עובד וישן, עובד וישן) מאחר וגם אין לי את הערוץ הפתוח... ממה שהבנתי מאחותי, היה איזה כסאח רציני בבית שכמובן קשור למעין חודבּה. מישהו מוכן לפרט?

טוב, אחרי שנתתי את הפרשנות (בשקל) שלי להישרדות אני יכול לפרוש לישון קצת...
שיהיה אחלא של סופ"ש לכולם...
קונאן.
נכתב על ידי Konan Mc'konan , 26/11/2009 15:07   בקטגוריות הישרדות10, האח הגדול  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)