לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

תשובות לשאלון השבועי


מה דעתך על פירסינג וקעקועים?
כל אחד ומה שבא לו... לא שופט אף אחד שיש לו או רוצה לעשות...

האם יש לך?
היה לי...


אם כן איזה?
פירסינג בגבה... כשהייתי "צעיר יותר"... עשיתי בשביל להיות מגניב כזה... אבל אחרי שנתיים זה עבר לי... האמת, יותר הציק לי, אז הורדתי...

האם היית רוצה?
הייתי רוצה קעקוע כלשהו, אבל בגלל שאני לא סגור על הציור עצמו, אני לא עושה... בכל זאת, זה לתמיד...

האם עשית בסטודיו מקצועי?
כן...

עם אישור הורים?
אישור רשמי לא הייתי צריך מאחר וזה היה בגיל 21... אבל אישור "הורי" לא היה לי... האמת, בתור אחד שהיה תמיד "ילד טוב ירושלים", די פחדתי מהתגובה של ההורים... ככה שזה די עזר לי שעשיתי את הפירסינג בחו"ל... סיפרתי להם במסנג'ר כשהייתי בניו זילנד... נתתי להם להתרגל לרעיון מרחוק...

אם כן האם ההורים הסכימו בקלות? אם לא, למה הם לא הסכימו?
לא הייתה להם ברירה...

האם אתה מודעת לסכנות בפירסינג וקעקועים?
כן, אבל בגיל כזה דברים כאלה פחות מדברים אליך...
כמובן שהכל היה סטרילי כמו שצריך... אם לא היה, אין מצב שהייתי עושה...

למה בחרת לעשות?
מה זאת אומרת? כדי להיות מגניב כזה!!!

איזה פירסינג / קעקוע הכי יפה לדעתך?
לא יודע... תמיד אהבתי קעקועים של ציפורים, אבל קעקועים קטנים... אני לא אוהב כשהקעקוע מאסיבי... הכל בטוב טעם כמו שאומרים...

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 10/12/2009 15:20   בקטגוריות שאלונים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)