לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

מי הזיז את הקולה שלי?


באמת נראה לכם שבגלל תקלה במפעל הייצור, מאות אלפי מכורים ישראלים ינטשו את בקבוק הקוקה קולה שלהם?!?
וגם אם יש כמה מושפעים שהחליטו להפסיק לשתות קוקה קולה, זה סיבה לכל הפרסומים בשבועיים האחרונים, שלאחר פירסום המקרה?
אני מוכן לומר את זה פה ועכשיו - "אני קונאן, ואני מכור לקוקה קולה, ואין שום סיכוי שאני אפסיק לשתות את המשקה הזה!"
הכי מצחיקים אותי האנשים האלה שמטיפים על כמה שקוקה קולה בכללי זה משקה לא בריא וכו' ואז הולכים לעשן כמה סיגריות, לשתות גלונים של אלכוהול ולקחת כל מיני כדורים "שהרופא נתן לי לקחת...".
אכי מעצבנים אותי אלה שרואים שאני שותה קולה ובאים ללמד אותי שהקולה בכלל הומצא כתרופה לצרבת ושזה יותר מדי ממכר ולא בריא וכו' כשביד שלהם הם מחזיקים קפה מלא בקפאין, סוכר ואלוהים יודע מה עוד... וזאת רק כוס אחת מיני רבות שנשתו על ידם במהלך היום...
אז תעשו לי טובה - אל תשפטו אותי אם אתם לא רוצים שאני אשפוט אתכם...

ולמי שאוהב קולה - איזה כיף זה השלוק הראשון, הא?

***

חנוכה הזה עובר לי כמעט בלי להרגיש אותו... יותר מכל החגים, אם אתה לא ילד או שאין לך ילדים, זה בעצם עוד יום עבודה רגיל בשבילך...
הקטע הזה שאין חופש לכולם די הורס את כל "אווירת החג"...
בחו"ל החג לרוב יוצר בקרבת החגים הנוצריים, אז התחושה היא אחרת, כי אז יש חופש לרוב האנשים, אבל בישראל זאת לא פונקציה...
אז למה שלא יעלו איזו הצעת חוק בכנסת שתוסיף לנו עוד כמה ימי חופש? מה רע? גם ככה החוקים שיוצאים מהכנסת בזמן האחרון על הפנים...

***

איזה באסה זה כשאתה שומר לזמן מיוחד את שני הפרקים האחרונים של העונה של סידרת המופת דקסטר ורק כשאתה מתחיל לראות את הפרק הלפני האחרון אתה מגלה שמדובר בקובץ מזוייף ושאתה צריך להוריד את הפרק מחדש?
אנשים רעים יש ברשת... מה האינטרס לשים פרקים מזוייפים?!?

***
אז בגלל שאת דקסטר לא היה לי, החלטתי לראות את הסרט The Blind Side, עם סנדרה בולוק (בלוק בלונדיני מחריד!) ועוד אחד שאני אישית לא מכיר, אבל מסתבר שהוא איזה זמר קאנטרי מפורסם בארה"ב. בקיצור, מסתבר שמדובר בסיפור אמיתי על בחור שחור שנאסף מהרחוב (פשוט ככה) ע"י משפחה לבנה בממפיס (איפה שאלביס גר ועוד כמה עשרות מיליוני רדנקים) ובעזרתם מסיים את הלימודים בהצלחה, מגיע לקולג' והופך להיות שחקן פוטבול... אני אישית מת על כל סרטי הספורט הקיימים, ויתכן שאלה סרטי הדרמה היחידים שמצליחים לגרום לי להישאר עד סוף הסרט... אז לכל מי שאוהב את הז'אנר - מומלץ בחום!

זהו להפעם,
אל תאכלו יותר מדי סופגניות...
קונאן.
נכתב על ידי Konan Mc'konan , 15/12/2009 19:55   בקטגוריות פוסטים יתומים  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)