לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

הגענו לסופ"ש...


טוב,
לא ממש כתבתי פה איזה עשרה ימים וזה באמת לא בסדר...

ראיתי השבוע את אווטואר. איזה סרט חזק!!! עם המשקפיים של התלת מימד זה אפילו יותר מגניב (טוב, אף פעם לא ראיתי סרט בתלת מימד לפני כן, כן, אבל זה לא משנה...)
לפני הסרט הגעתי די שפוך, ישר מהעבודה, ואחרי שבעבודה קצת ניקרתי, ממש פחדתי שאני ארדם באמצע הסרט... זה קרה לי רק פעם אחת בחיים... לסרט קראו "ג'קי בראון" של טרנטינו (באמת אחד הגרועים שלו לפי דעתי...)
גם אז, הסרט היה באורך של כמעט 3 שעות אם אני לא טועה, אבל הפעם זה היה שונה לגמרי... כשהסרט הסתיים, הייתי בשוק שעברו שעתיים וחצי. נראה לי שגם אם היו מוסיפים לסרט עוד שעה לא הייתי מרגיש את זה... כנראה שהזמן באמת טס כשנהנים. על הסרט עצמו לא נראה לי שיש על מה להרחיב. כל כך הרבה דובר עליו ונכתב עליו בכל אמצעי המדיה האפשריים שזה פשוט מיותר.
נשאר לי רק לומר לכם - לכו לראות בקולנוע! ואת גירסת התלת מימד! אפילו שזה עולה המון המון כסף! (45 שקל בשביל פאקינג סרט קולנוע!!!)


***

איזה הלם קיבלתי בסוף של דקסטר!!!
האמת - לא נראה לי שאף אחד צפה אותו... אפילו לא התסריטאים עד הרגע שהם כתבו את הסצינה האחרונה... פשוט עצוב!

***

הישרדות סמואה האמריקאית הסתיימה השבוע וממש התאכזבתי מהסוף!
(למי שרואה או מתכנן לראות בזמן הקרוב - נא לא לקרוא את השורות הקרובות!!!)

כמה קטנים וצבועים אנשים יכולים להיות!!! בעונה הזאת קיבלנו את השחקן הכי טוב בתולדות הישרדות אי פעם! אחרי 18 עונות, היינו בטוחים שכבר אי אפשר להמציא את הגלגל, אבל אז הגיע ראסל להישרדות והראה לנו שאם אתה באמת רוצה לשרוד, אתה יכול לעשות כמעט הכל... למה אני אומר רק "כמעט" - כי מסתבר שישנם אנשים שלא מסוגלים לראות הצלחה של אנשים אחרים... ראסל לא זכה במיליון הדולר של התוכנית. המושבעים שהוא הצליח להדיח בצורה שלא תיאמן אחד אחרי השני (כשכמעט כל הדחה הייתה בבליינד-סייד למי שמבין) החליטו לנקום ולתת את התואר לאחד משני העציצים שראסל הצליח להביא עד לגמר כשלפני האיחוד בין שני השבטים המקוריים, שני העציצים האלה בכלל לא היו מעיזים להעלות על הדעת את האפשרות שהם יגיעו לגמר... לפחות הקהל האמריקאי ידע להעריך את מה שהוא ראה לאורך העונה ונתן לראסל את התואר "המתמודד של העונה" ו-100 אלף דולר (שראסל לא ממש צריך מאחר והוא הגיע לתוכנית עם כמה מיליוני דולרים בחשבון הבנק שלו).
היה עצוב לראות את ראסל החזק שראינו לאורך כל העונה, כמעט פורץ בבכי לפני הקראת קולות המושבעים בפרק הגמר... הוא ידע כבר שהוא לא זכה... אחחחחחחח כמה עצוב...

***

בעבודה עוברת עלי תקופה טובה...
שלא תבינו לא נכון - אני עדיין מתעב את העבודה שלי וחושב שהיא שווה לחרא, אבל יש מקרים בהם לא ממש נורא שם...
הערך שלי עלה מאוד בשבוע וחצי האחרון... אני לא רוצה להיכנס לפרטים אבל הצלחתי לעשות משהו שאף אחד אחר לא עשה והבעלים של החברה, שהוא אחד המולטי-מיליונרים החזקים במדינה התקשר אלי אישית לברך אותי... גם הבן שלו שנחשב לחזק לא פחות הזמין אותי לשיחה ונתן לי לא מעט תשבוחות שגרמו לי להסמיק...
זה לא שאני שאננן ואופטימי לגבי העבודה שלי... אני עדיין רוצה לעוף משם, אבל טוב לי שמעריכים את העבודה שלי... וטוב לי שאנשים בסדר גודל כמו אלה שהזכרתי מקודם יודעים מי אני ומה אני שווה... כי אם אני אצטרך עזרה מהם בעתיד, אני יודע שהם ישמחו לעשות את זה...
עכשיו רק צריך לדעת איך למנף את ההצלחה הזאת... כמו שמייקי אמר לי השבוע באותו הנושא:  "חלון ההזדמנויות הולך ונסגר ככל שיעבור הזמן...."

יאללה...
נלך להורים, יש ארוחת שישי אוטוטו...
שבת שלום לכולם!
קונאן.
נכתב על ידי Konan Mc'konan , 25/12/2009 18:39   בקטגוריות שגרת החיים שלי  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)