לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

אני כאן


טוב,
שוב נטשתי...
מצטער... זה הפייסבוק אשם... בזמן החופשי שלי שנשאר לי אני מעדיף לשחק קצת פוקר מאשר להתחיל לשלשל ורבלית פה...

מצב העניינים:
אהבה - כרגיל, אין.
עבודה - דפוקה כרגיל, אם כי עכשיו אני בטיים אאוט ממנה לכמה זמן.
אבא - אני לא בן אדם דתי, אבל כנראה באמת יש שם מישהו למעלה ששומר עלינו, כי אחרי תקופה ארוכה של נסיעות לבילינסון וטיפולים הרופאים הודיעו לו שבבדיקה האחרונה הגרון שלו נראה כמו חדש ושאין סימן למחלה הארורה!!! (רק שימשך ככה טפו טפו טפו)
אני - לפני שבוע עברתי ניתוחון. אנשים אומרים שזה ישנה לי את החיים... אני נוטה להאמין להם, אבל אני עדיין לא סגור אם זה הולך להיות שינוי לטובה או לרעה... בכל מקרה, דאגתי למספיק גימלים עד לסיום המונדיאל ובעבודה שלי יצטרכו לחכות בסבלנות לשובי (החבר'ה שם כבר מספרים שיש בלגאנים עם הבוס, אבל אותי זה לא ממש מעניין)
בקיצור, אני בבית בשבועות הקרובים, ככה שאם ישעמם לי אני כנראה אשוב לשעמם גם אחרים פה... ראו הוזהרתם.

איזה דפוקים שהם לא העיפו את שפקס, הא? הוא נוכל וממש דמות מעצבנת... באנגלית היו קוראים לו full of it... חושב שהוא מתנת האל לכדור הארץ... בכלל, כל מי שמדבר על עצמו בגוף שלישי צריך להיות מודח אוטומטית מהמשחק לפי דעתי...
גיא הזה בהתחלה די העיק לי, אבל הוא מסתמן כאחת הדמויות החביבות יותר של העונה... משעשע ומצחיק בשבט של חדלי אישים...

תודה לאל שהביא לנו את היס מקס... איך לעזאזל אני אמור לבחור בין ספרד - פורטוגל לבין הישרדות?!? אכן אחת הדילמות הגדולות ביותר ביקום...

אז מי ייקח את המונדיאל? כולם אומרים ברזיל, אני תמיד הייתי בעד הולנד, אבל אם לא הם, אז שהארגנטינאים... בשביל דייגו...

בכל מקרה, שיהיה יום טוב לכולם...
קונאן.
נכתב על ידי Konan Mc'konan , 30/6/2010 09:09   בקטגוריות שגרת החיים שלי  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)