לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

איזה סח'נה... מתי כבר חורף?


מתחיל כבר להגזים החום הזה, לא? עוד מעט אני אתחיל להאמין בהתחממות הגלובאלית הזאת...

שלושה שבועות לא קלים עברו עליי...
באחד מה שבועות הללו היה שבוע אחד ספציפי שכלל 3 חתונות... חסרה לי עוד חתונה אחת ולוויה בשביל לעשות סרט... בחתונה הראשונה, שזה סוג של משפחה, נסעתי עם הזקנים שלי... הבעיה איתה הייתה המרחק... לנסוע עד לחיפה זה לא כזה להיט... אבל שרדנו. האחיינית שלי הייתה שם והיא העבירה לי את הזמן. החתונה השנייה, שדווקא הייתה די קרובה למושב שלי, הייתה עם כל החבר'ה מהעבודה... היו צחוקים והזמן עבר בסבבה. אפילו פגשתי שם במקרה קרובי משפחה שלי שבאו לטעימות בגן האירועים מאחר והבן גם מתחתן שם בעוד פחות מחודש... לחתונה השלישית הגעתי ממש בלית ברירה. ידעתי שאני לא אכיר שם יותר מדי אנשים, ככה שמראש אמרתי שאני מגיע לחופה והולך... וככה עשיתי. אפילו הספקתי ללכת לסרט החדש של ליאונרדו דיקפריו אח"כ...
הסרט היה סבבה לגמרי. יש כאלה שלא התלהבו ממנו, כי הוא היה סוג של מטריקס למתקדמים והיה צורך בהפעלת יתר של תאים אפורים במוח, אבל אני די נהנתי ממנו...

חוץ מזה, בעבודה נעשה די מתיש... נהיה שם ממש כמו בהישרדות... כל מיני בריתות ואני כמו אביגיל, די תקוע באמצע... כלומר יש לי את החבר'ה שלי, אבל אנחנו פחות מתעסקים בפוליטיקות וליכלוכים כמו השאר...
אתמול היה השיא, כשויכוח מטופש הפך לריב עצבני וקולני במיוחד בין חבר'ה משני המחנות הניצים... האמת, נראה לי שיש לי חלק קטן בריב הזה, שניצת אחרי הערה שלי לאחד הצדדים, אבל באמת שלא התכוונתי... פשוט, כשאני רואה משהו שמפריע לי, אני משתדל לא לשמור על זה בבטן, גם אם לא יאהבו אותי על כך... בגלל שאני הייתי האחמ"ש אתמול גם עלי חלה חובת הרגעת הרוחות והתחלתי לפעול כמו החבר'ה של האו"ם. לא פשוטה העבודה בגישור... ואני עוד חשבתי ללמוד את זה בתואר שני...

טוני מתחתן עוד שבועיים... ולא קיבלתי הזמנה... אני צריך להיעלב? מצד אחד, לא דיברנו מלא זמן וממש לא מתאים לי עוד קנס לשלם, מצד שני, בכל זאת, אנחנו מכירים מגיל 6. 25 שנה לא שוות הזמנה?

נסיים עם ווייפאאוט. לכל מי שיש לו YES או שאוהב להוריד דברים מהאינטרנט, אתם חייבים לראות את התוכנית המדוברת. פשוט ניקוי ראש ל-40 דקות עם כל מיני אמריקאים מטורפים שמוכנים לקבל מכות, לעוף באוויר ולהשפיל את עצמם תמורת 50 אלף דולר. מדובר בשעשועון אתגרי כזה של קיץ עם כל מיני מסלולי מכשולים מגניבים שכוללים בריכות מים, בריכות בוץ, מנופים, וכמובן פרשנים ציניים שעושים את הנפילות והתרסקויות ליותר משעשעות... איך לעזאזל זה לא הגיע עדיין לאחד מהערוצים הישראליים אני עדיין לא יודע... הנה כמה דוגמאות


תהנו ואל תתחממו יותר מדי, אוטוטו שעון חורף (עאלק...)
נכתב על ידי Konan Mc'konan , 19/8/2010 11:14  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)