לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2010

וואו, כמה זמן לא הייתי פה...


ומסתבר שהרבה זמן, כי אפילו חלון העריכה השתנה לגמרי...

אז מה חדש אצלי ?
מצב רפואי מעולה...
מצב פיננסי לא משהו...
מצב אהבה - גורנישט...
מצב העבודה - בקאנטים...
מצב נפשי - ככה ככה...

המצב הפיננסי של ההורים שלי בזמן האחרון לא מזהיר... כבר כמה זמן שאני מממן את אחי הקטן (חייל תפרן שמעשן יותר מדי...) ולאחרונה אני גם עוזר להם לא מעט בכל מיני תשלומים... אין לי מושג איך הם הגיעו למצב הזה, אבל אין מה לעשות... המצב הזה גם העלה בי את הרעיון לעזוב את המושב... הסיבה העיקרית לכך שהם יוכלו למכור את הקרוואן המפואר שלי ולסדר את עצמם פיננסית... אני מאמין שאני אסתדר עם זה כלכלית, אבל אני חייב בשביל כך שותף. המועמד הרציני העיקרי הוא בן דוד שלי מעכו. כמעט בן גילי (קטן ממני ב-3 חודשים) וממה ששמעתי עליו, הוא די חייב לעזוב את הצפון... המצב הנפשי שלו התדרדר מאז שאביו נפטר בקיץ וריחוק מהבית אולי יעזור לו. כבר דיברנו על זה בעבר, אבל לא עשינו עם זה כלום... אם זה ייצא לפועל, אני מאמין שאנחנו נעבור למרכז כשהאופציות העיקריות הן גבעתיים, רמת גן או דרום תל אביב.
די מבאס אותי לעזוב את המושב... קודם כל - ההבדל בין לגור במושב לבין לגור בעיר הוא תהומי... גרתי כבר בעיר ככה שאני יודע מה זה... לכל צד יש פלוסים ומינוסים, אבל בסופו של דבר, מושבניק יישאר מושבניק ואני תמיד אעדיף את המושב על העיר. שנית כל - המרחק שלי מהאחיינית שלי יהיה גדול מדי... בשנתיים האחרונות היא סוג של קרן אור בחיים שלי... לא משנה כמה מבואס או עצוב אני אהיה, אם אני אראה את החיוך שלה לכמה שניות, זה ימלא אצלי מצברים ליום שלם... פשוט מדהימה. אני יודע שזה גם ישפיע עליה, כי אחרי ההורים שלה, אני יודע שאני אחד האנשים היותר חשובים לה בחיים... רק המחשבה על זה מבאסת אותי... גם השגרה שהצלחתי לייצב לעצמי פה תהרס... למשל ההליכה לחדר כושר. עזבו את זה שעשיתי מנוי ארוך טווח, אני לא יודע אם אחרי כל התשלומים הכרוכים באחזקת דירה, יהיה לי מספיק כסף לממן חדר כושר, שזה חלק חשוב לי כרגע בחיים.
מצד שני, מעבר למרכז אולי ישפר לי את החיים בצורות אחרות... בפאן החברתי במיוחד ואולי פאן המקצועי... אולי נמצא עבודה יותר רצינית...
הרבה שיקולים יש לי, לכאן או לכאן... אבל בכל מקרה, אני חייב לדבר עם בן דוד שלי קודם...

מבחינת העבודה אין יותר מדי חדש. תיכננתי ללכת לבוס ולדבר איתו על שדרוג בתפקיד או מעבר לתפקיד אחר, כזה שיכניס לי יותר כסף ושיותר יאתגר אותי. בינתיים עצרתי את התוכניות כי יכול להיות שאבא שלי מצא איזה דרך להכניס אותי לגוף ממשלתי מסויים שתמיד חשבתי ללכת אליו... אם זה לא יילך, אני אלך לבוס. אם גם שם לא יילך, לא יהיה מנוס מלחפש מקום עבודה חדש. המצב הנוכחי לא מקובל עליי.
חבר טוב שלי מהעבודה מתחתן בשבוע הבא. אני ממש שמח בשבילו. הבחור בן 36 יום אחרי החתונה שלו ובשנה האחרונה לקחתי על עצמי את אחריות לגרום לו להתחתן כבר, אחרי 6 שנות חברות עם בת זוגתו. מסתבר שהלחץ הצליח והבחור הציע נישואין לבחורה במהלך הקיץ האחרון. על החתונה משום מה הוא שמר בסוד כאילו מדובר בסודות הגרעין הישראלי ורק לפני שבוע וחצי בערך הצלחתי להוציא ממנו את זה, כמה ימים לפני שהוא חילק את ההזמנות... יש לי הרגשה שהוא הכניס אותה להריון, אבל את זה רק העתיד יאמר... בכל מקרה, אני ממש מאושר בשבילו והולך להיות שמח ביום חמישי הבא. בנוסף אליו, התבשרתי השבוע ששני חברים נוספים שלי מתחתנים ביוני 2011. אחד שעבד איתי פעם ואחד שהיה איתי בצבא. ואני שואל, מתי אני אגיע לזה?

מעצר בית של קיציס ופרידמן קורע אותי... הרבה לא פוליטיקלי קורקט, מזכיר את הימים הטובים שלהם מפעם... בעיקר פרידמן שארץ נהדרת ממש עצרה אותו מבחינה קריאטיבית לפי דעתי... אז נכון שזה עדיין מאותו בית יוצר, אבל התוכן שונה לגמרי... מומלץ בחום, במיוחד אחרי כמה דרינקים או שאכטות של חומר טוב, אבל גם אם אתם סחים כמוני, אתם תהנו, אני מבטיח...

בזמן האחרון התחלתי לצייץ בטוויטר... קצת כמו פה רק בקצר יותר... מי יודע, אולי אני אשים פה פעם קישור...

זהו, אני נכנס עכשיו להתקלח, צריך להתכונן לעבודה...
עוד שבוע אוטוטו מסתיים...
בזמן האחרון הזמן עובר לי די מהר... גם לכם?
ומה נסגר עם החום הזה?!? אוטוטו נובמבר, לא?
שיהיה אחלה של סופ"ש למי שעוד נשאר לקרוא פה,
קונאן.
נכתב על ידי Konan Mc'konan , 27/10/2010 11:49   בקטגוריות שגרת החיים שלי  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)