לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

אנשים טובים באמצע הדרך...


אני יושב לי במטבח ואוכל ארוחת ערב... פתאום אילן צועק לי לבוא מהר לסלון... בתוך שניה אני כבר בסלון וצופה בטלוויזיה. ערוץ 1... אני שואל את עצמי what the fuck ?!? בשביל חדשות בערוץ 1 הוא קורא לי לבוא... ברקע אני שומע את הכתב מספר בפעם המיליון על המצב באסיה ואיך מתנהל תהליך זיהוי הגופות... מאז שהתחיל כל הבלגאן שם באסיה אילן מצא לעצמו תחביב חדש - לצפות בחדשות בכל הכתבות האפשריות על האסון... בשבוע שעבר זה הגיע למצב שהייתי צריך לסגור את הדלת, כל שניה הייתי שומע שאגות כמו "WOW", ו"איזה מדהים" ובכל פעם הוא גם קרא לי לבוא לראות... אחרי כמה ימים חשבתי שימאס לו אבל הוא בשלו... נחזור לעניינו... אני מסתכל עליו בעצבנות ואומר: "תגיד לא נמאס לך כבר לראות את זה ?!? תעביר לערוץ האופנה, לפחות שם המראות נעימים ויש אחלא מוסיקה..."

הוא מחייך אלי ואומר: תסתכל טוב... מי זה בכתבה ?"

אני מסתכל במסך... בהתחלה לא ממש קולט ואז אני קולט את הפרצוף המוכר אחרי כמה שניות הוא גם מדבר וגם הקול מוכר... לפתע הכל מתחבר לי... זה בעל הבית שלי !!! מה הוא עושה בתאילנד ?!?

אני מתיישב וצופה בכתבה... מסתבר שהבחור טס לתאילנד לחפש זוג חברים שלו שנעדרים מאז שקרה האסון... איזה בחור נשמה... הייתי מאחל לכל אחד שהבעל בית שלו יהיה אדם כל כך טוב כמו הבעל בית שלי... למרות הסיכויים הקלושים, אני מאוד מקווה שימצא את החברים שלו...

 

 

 

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 4/1/2005 01:20   בקטגוריות אקטואליה  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)