לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

הגודל כן חשוב ?!?


יום שלישי, השבוע...

אני נכנס לכיתה...

טוני, אדל וז'וז'ה כבר יושבים במקומות הקבועים שלנו... כרגיל שמרו לי מקום לידם...

מלפני יושבת אביבה, בחורה שאני מכיר במעורפל עוד מתקופת הצבא, אבל רק היכרות של שלום ומה נשמע...

רק בקורס הזה יצא לי יותר לדבר איתה... היו עליה הרבה שמועות, בנוגע לשרליליות שבה ולחוסר הנוכחות של תאים אפורים חיוניים שם למעלה בקודקוד (כן כן, היא גם בלונדינית!), אבל זה לא הפריע לי להעביר איתה צחוקים ושיחות קלילות לאורך הסמסטר...

במהלך כל הסמסטר הבנתי שבאמת לא מדובר במדענית הגרעין הבא של מדינת ישראל ושככל הנראה היא גם לא תהיה זו שתמצא תרופה לאיידס, אבל בגלל האופי הקליל שלה לא נתתי לכך להשפיע עליי כי בסופו של דבר היא בחורה די נחמדה...

בכל פעם שהייתי מגיע לשיעור היא הייתה יושבת לפני, אבל השבוע משהו בה היה שונה... משום מה בכל פעם שהיא הסתובבה לדבר העיניים שלי התמקדו רק באיזור אחד... החזה... וזה הדהים אותי כי בדרך כלל זה לא מושך את תשומת ליבי בצורה כזאת חזקה כמו הפעם... זה היה פשוט מדהים, כאילו שהעיניים שלי היו מהופנטות... לא יכלו להפסיק להסתכל...

למחרת טוני מתקשר אלי... אומר לי "אני חייב לספר לך משהו - אבל תשבע שאתה לא מספר לאף אחד!"

אמרתי לו שהוא יכול לסמוך עלי (בדיעבד מסתבר שלא...) ואז הוא אומר לי : "ראית את אביבה אתמול ?"

"כן" אני עונה לו, "מה איתה?" אני שואל...

"לא הבחנת במשהו מיוחד אצלה ?" הוא שואל בטון חייכני כזה...

"כן, היה משהו, סתם... למה ?" אני מתחיל להתעניין...

"אדל סיפרה לי שהיא סיפרה לה שהיא עברה ניתוח להגדלה השבוע!"

איך שהוא מסיים את המשפט חיוך רחב עולה על הפנים שלי... "ידעתי שהיה משהו, זה לא היה הדמיון שלי, אתמול לא יכולתי להוריד את העיניים שלי ממנה..." אני מספר לו...

למרות שאני ושאר הסטודנטים באוניברסיטה לא ממש מתנגדים לכך, עולות אצלי מחשבות בראש... למה לעזאזל היא עשתה את זה ? היא בחורה יחסית יפה, פופולרית ונחשקת (ממה שאני שמעתי לפחות...), אז מה גורם לבחורה כמוה לבחור בכך? מההיכרות שלי איתה היא בעלת ביטחון עצמי די גבוה... אז למה ?!?

כנראה לא רק הגברים רגישים לגודל איבריהם...


היום היה היום האחרון לסמסטר א'....

מי יתן וסמסטר הבא יהיה אותו דבר...

לכל הסטודנטים שביננו - שיהיה בהצלחה בתקופה הקרובה...

מה שמזכיר לי - עדיין לא התחלתי לעבור על החומר... ויש מבחן בשבוע הבא...

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 14/1/2005 01:27   בקטגוריות סתם מחשבות  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)